Hoi hoi. Mijn vriend zoekt de titel van een liedje. Wie helpt? Dit is een gedeelte wat er in voorkomt ( sorry voor de eventuele spelfouten engels is niet mijn beste vak ) When i saw youre face, i'm a believer. Als het goed is komt hij ook in Shrek 3 voor. Alvast bedankt !
i could believe her if i tried" Is van shrek deel 1 Moet dat nummer wel 30 keer opzetten van me dochter hihi Ik weet de titel niet....maar ga ff voor je zoeken
Het nummer is van de: Monkees...en heet...I'm a believer I thought love was only true in fairy tales Meant for someone else but not for me. Love was out to get me Thats the way it seemed. Disappointment haunted all my dreams. Then I saw her face, now Im a believer Not a trace of doubt in my mind. Im in love, Im a believer! I couldnt leave her if I tried. I thought love was more or less a given thing, Seems the more I gave the less I got. Whats the use in tryin? All you get is pain. When I needed sunshine I got rain. Then I saw her face, now Im a believer Not a trace of doubt in my mind. Im in love, Im a believer! I couldnt leave her if I tried.