Welke telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door luca75, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Hoi

Mag bijna verlengen. zoek een telefoon met een lange accuduur en een goede camera. Welke hebben jullie?

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    iPhone :)

3. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    778
    113
    Ik doe nog steeds met mijn iPhone 5 :) (inmiddels al 3,5 jaar geloof ik).
    Mijn man heeft net een Samsung Galaxy S6 edge besteld die vandaag binnen is gekomen, en die zat meteen van 'wauw, wat maakt deze mooie foto's' :). (hij had hiervoor een enorm oud model, dus de overgang is ook wel groot denk ik).

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Heb nu de samsung s3....dus ja.Zou deze zo tegen de muur kapot wilen gooien hahaha.

Twijfel tussen de S6, de S7 de iphone 6 of een Sony.....

5. xchristina

xchristina Actief lid

26 nov 2013
    108
    0
    16
    lumia 950 zeer goede fotocamera...

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb net mijn abbo verlengt en heb de s7 maakt mooie foto.s haar scherp. Film is ook top.

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    iPhone 6s

8. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    778
    113

Denk dat het dan ook belangrijk is wat je budget is, er zit nogal wat verschil tussen deze telefoons qua prijs icm een abonnement (iig de s6 en de s7, die hebben wij toevallig pas bekeken).

Enne een Samsung s3 klinkt wel ongeveer als hetzelfde wat mijn man had, dus dan is de overgang sowieso groot :) (en positief!)

Ik ben zelf helemaal pro iPhone, zou niet anders meer willen, maar ondanks dat ik echt allang mag verlengen zit een nieuwe er voor mij even niet in.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

iPhone 6S!

10. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    iPhone 6S, of als je die te groot vindt de iPhone SE.

11. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh gaaf! Moest je veel bij betalen of heb je een 'hoog' abbo? Ik ben ook aan het twijfelen maar wil niet veel bij betalen:)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Niks bij betalen. 52.50 pm onbeperkt bellen 6 mb internet.

Ik heb geen thuis telefoon. Wel de aansluiting.maar gebruik het niet doe alles via mobiel. Mooi dingerje ia het. Mijn oude was weer het glas kapot.

Ben blij met mijn gadget cadeau aan mijn zelf van wegen stoppen met roken. ;)

13. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Lg g4 heeft ook hele goede recensies en is een prijsklasse goedkoper dan de samsung s7

14. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Oh zo! Mij te duur haha. Die van mij is nmk 22,50 incl 10€ voor de telefoon. Ook geen huistelefoon maar wel wifi.

15. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    De samsung s6 heeft iig een slechte batterij! Die van mij is 5 maanden oud en kan niet eens een hele dag mee, hebruik hem wel veel, maar toch. Mijn mans iPhone kan wel hele dag! Het is dat ik weiger iets van Apple te kopen maar anders......

16. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Je zou ook bij coolblue kunnen kijken voor een tweedekansje.
    Dat zijn nieuwe telefoons met vaak nog minimaal 21 maanden garantie.
    De telefoons komen daar terug omdat hij niet bevalt om wat voor reden dan ook.

Mijn man en ik hebben daar onze telefoons vandaan.

Scheelt ook in de prijs.

Ik heb een Sony Xperia z3, mooie foto's en accu gaat lang mee.

17. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    #17 Insomniac, 4 mei 2016
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
    Ik vond het een fijn toestel en ik ben er mee vergroeid dus tis niet zo dat ik hem weinig gebruik. Er zijn tot nu toe geen telefoons geweest die het een dag met me uit hielden, alleen die oude nokia met toetsen. Ik heb nu de s7 edge en je merkt wel degelijk verschil in hoe snel hij leeg is (zit 1000 mAh meer in) maar ik heb het nooit als storend ervaren.

Omdat iedereen zijn toestel anders en vaker/minder vaak gebruikt is het lastig te zeggen wat nou precies aan een batterij ligt. Ook het gebruik van apps speelt daar een grote rol in.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    #18 consider, 4 mei 2016
    Laatst bewerkt: 4 mei 2016
    Ik ben van de Samsung s4 naar de iphone 6 gegaan
    En wat heb ik een spijt.
    Vind samsung veel fijner!!!
    De camera van de iphone vind ik ook slechter. Ik verkoop nogal regelmatig dingen.
    Als ik een foto van dichtbij van een groen truitjemaak...lijkt het truitje blauw. Echt waardeloos.
    Accu duur ben ik wel tevreden over.
    Verder baal ik van itunes. En dat je niet zonder itunes dingen op je telefoon kunt zetten.
    Nee voor mij geen iphone meer!!

Was laatst in de telefoonwinkel voor een nieuw hoesje, vroegen ze of mijn telefoon nog beviel. Dus ik vertellen dat dit niet zo was en dat ik de camera waardeloos vind.
    Zegt de eigenaar van de zaak dat iphone ook vaak wordt gezien als status symbool en dat van samsung de camera beter is.

19. Prj

Prj Niet meer actief

De Huawei P8 en dan al dan niet de lite.

Veel telefoon voor je geld.

Kijk ook eens op gsmtopdeal.nl Daar kan je echt goede deals afsluiten

20. mumija

mumija Niet meer actief

Ik vind de foon van mn jongste dochter hele mooie foto's maken; zij heeft de HTC One A9 (de champagnekleur ;):D).
    Oudste heeft Iphone6, maakt ook mooie foto's maar vind de HTC helderder.

Deel Deze Pagina