inderdaad de overheerlijke zure matjes!!! vrieger stal ik samen met mijn beste vriendinnetje 5 gulden van onze moeders en daar kochten we dan stiekem een zak zure matjes van. nu ben ik erg van de popcorn en cola light,rond 16 uur krijg ik vreselijke trek in cola en dan MOET ik echt een groot glas.
neusspray haha waar dat stofje in zit dat je neus open gaat. en toco tholin of hoe je het ook schrijft. das eigenlij het enige
eten, chocolade, drop liefst , zout en nog liever dubbel zout, chips, smeerkaas, pindakaas, ect ect ect Koffie!!! zonder dat begint mijn dag niet, en ben ik NIET aanspreekbaar, gelukkig weet mijn zoontje dit ook hahah (erg slecht, sigaretten) (ondetussen zeiken dat ik te dik ben natuurlijk) Mijn iphone, haren wassen iedere dag, net gewassen wasgoed en helemaal als het buiten heeft gehangen, kan ik aan blijven ruiken. Mn laptop, voornamelijk zwangerschapspagina, hyves, marktplaats Veder ben ik best normaal
hmmm op dit moment peren of aardbei water ijsjes of raketten waterijs. vers geperst sinaasappelsap. after eight chocolade. alles met knoflook dus kruidenkaas op pistoletje,of gedroogde broodjes met knoflook enz
Mijn samsung galaxy..krijg de zenuwen als ik dat ding ff kwijt ben. En elke seconde ff checken of ik al nieuwe tweets, mails, www's oid heb..best triest
*Zoete drop, en dan het liefst autodrop "rallyrijders", vliegen echt zakken doorheen hier. *Koffie. *De geur van m'n kat *Facebook en hyves.
Ik ben verslaafd aan komommer . Als ik een schijfje pak moet ik mezelf echt in bedwang houden . Volgens mij heeft mijn zoontje dat van me geërfd, hij is ook dol op komkommer . En ik check redelijk vaak m'n mail/sms.
Koffie, pff anders krijg ik mn ogen niet open. ZP, elke dag ff snel, en soms nutteloze dagen vullen met F5-en. Mijn bedje, te lekker om uit te komen! Koeken,snoepjes,chipjes, enz enz,elke avond MOET ik iets te snoepen hebben naar het avondeten.