Ik heb geen poging gedaan en was het niet van plan hoor. Ik MOET het elke dag drinken! hahaha erg he...ik wil er niet eens mee stoppen want ik vind het veel te lekker. Ligt nu ook een blikje in de koelkast hier op mijn werk en kijk er al naar uit om hem straks open te maken. Dat ene blikje op een dag kan toch niet zoveel kwaad?? oke soms zijn het er 2 maar zou het nu echt zoveel verschil maken als ik er helemaal mee stop??!
Ik vind het ook echt echt lekker hoor, alleen de geur al, ik begon ook met 1 of 2 blikjes op een dag. Som eens 3, maar op de lange duur kreeg ik echt klachten lichamelijk. Of het voor jou verschil maakt, daar kom je alleen achter als je er mee stopt. Maar een feit is dat het niet gezond is. Ik ben erg blij er van verlost te zijn
Hier nog een. Ik moet gewoon elke dag in de ochtend 1 blikje drinken het is maar 1 blikje maar toch. Ik heb al geprobeerd het niet meer in huis te halen maar dan ga ik alsnog naar de winkel of langs een bp om een blikje te halen zo stom dat je aan dat spul verslaafd kan raken ik drink geen koffie dus dat is geen optie
Heel herkenbaar! dat deed ik ook hoor. Soms was ik vergeten op zaterdag een blikje te halen, en was in de veronderstelling dat het er nog was. Dan werd ik zondagochtend wakker en zag dan dat er geen blikje was OMG Dan kon ik echt heel chagerijnig worden. Ik moest en zou dan ergens een blikje vandaan gaan halen..echt heel zielig.. Ik drink ook geen koffie, kon het dus ook niet vervangen. Ben zo blij dat ik heb doorgezet
Dat komt denk ik omdat de echte slechte gevolgen van dit spul nog niet duidelijk genoeg zijn, over 5 of 10 jaar zullen er steeds meer problemen aan het licht komen. En dan is pas duidelijk hoe slecht het voor je gezondheid is.
Een klant via het werk van mijn man, dronk die blikjes ook alsof het water is. Maar ook van die sportdranken enzo. Dus nog dubbel op ook. Op een gegeven moment kreeg hij bepaalde uitval verschijnselen. Hoe het precies in elkaar stak weet ik niet meer, maar zijn lichaam maakte een bepaalde stof niet genoeg meer aan (doordat hij die energiedrank dronk) Toen hij op een dag besloot er helemaal mee te stoppen toen begonnen de problemen. Zijn lichaam maakte die stof nog steeds niet aan, maar hij naam die zooi ook niet meer, hij kreeg uitval verschijnselen, en was een aantal dagen niet meer bij bewustzijn. De doktoren konden eerst de oorzaak niet ontdekken en waren bang dat hij zou overlijden. Uiteindelijk is het "goed" gekomen, maar die energiedrink is voor hem verleden tijd, hij is ook niet meer helemaal de oude geworden door die uitvalverschijnselen. Volgens de doktoren is het puur gif..
Hoe gaat het met de dames die ook gestopt waren met energiedrink? Hebben jullie het volgehouden? Ik wel, ben er helemaal overheen
Heeel erg herkenbaar!. Ik ben daar ook zoo verslaafd aan en ben ook gelijk ermee gestopt sinds ik wist dat ik zwanger ben. Heb het er soms wel eens moeilijk mee als ik bij iemand op visite ben die het ook drinkt en had toevallig een blikje in mijn kerstpakketje zitten. . Maar ik heb eerlijk gezegd vrij weinig problemen ermee gehad om te stoppen. Ik drink nu ook vaker thee, melk of water omdat ik voor mijn kindje gezond wil eten en drinken. Dan zie ik het na mijn bevalling wel weer of ik het nog drink of niet.
Ik heb het niet volgehouden maar ben wel van elke dag 1 a 2 naar 2x per week gegaan. Soms ook een hele week nix. Vind t goed zo en ga dr voor waken dat t er niet weer insluipt naar elke dat 2!
Ik ben een dag na het openen van dit topic door ts gestopt met energy drink. Ik was ook verslaaf en dronk 3 blikjes per dag. En ik heb het volgehouden en ik hou het ook vol. Ik heb nu geen eens trek meer in die blikjes zooi.
Dit is precies hoe ik er nu ook in sta, ik heb er ook geen trek meer in. Goed van je hoor! Is mijn topic niet voor niets geweest
Zo herkenbaar. Ik ben er ook verslaafd aan. Drink er zo'n 3 per dag. Krijg dr helaas geen energie van maar vind het zo lekker (die van de aldi mmm). Helaas is dat drankje ook de oorzaak dat ik maar niet afval en steeds bijkom. Tenminste.. weet dat wel bijna zeker. Dus moet eraan geloven en ermee stoppen. Heb er nog 1 en daar ga ik vanavond ontzettend van genieten daarna worden ze niet meer in huis gehaald. Wil gewoon te graag afvallen en weet zeker dat dit de 1e stap is! Paar jaar terug ben ik hiervan 10 kilo bijgekomen dus het maakt je sowieso dik! Pff hoe onnozel dat je aan zoiets verslaafd kan raken he.
Je vroeg naar neusspray..bij mij is het zo dat ik al jaren aan het klieren was met een dichte neus. Ik was niet verkouden, maar hij zat gewoon dicht. Ik kwam er toen achter dat ik met neusspray wel gewoon kan ademen. Gebruikte het eerst alleen om goed mee te slapen, maar de laatste jaren ook overdag . Afgelopen jaren aantal keer Naar de huisarts geweest, maar daar kom ik ook niet echt verder mee.... Als ik geen spray heb ga ik dus halen....moet er vanaf maar niet door mijn neus kunnen ademen maakt me al gek bij het idee. Ik heb ook een vorm van astma dus voel me snel benauwd.... Tijdens de zwangerschap kindervriend gebruikt. Dat ging na even 'oefenen' best redelijk. Het vervelende is dat veel mensen zeggen dat je moet afkicken en dan zonder kan, maar ik ben juist begonnen omdat ik ergens last van hem. De oorzaak is dus niet verholpen.... Nouja, lang verhaal! . Heel veel succes voor jou! Ga zo door .[/QUOTE] Misschien is je neus van binnen te smal, ik herken het namelijk (alleen geen overmatig gebruik van de neusspray, te weinig effect) Ik heb me laten opereren omdat ik het altijd benauwd had, een beetje het gevoel als een eeuwige verkoudheid, nachts stopte ik soms met ademhalen en dan maar afvragen waarom ik altijd zo moe was. Na de operatie gaat het een stuk beter, heb wel last van stofallergie dus ben er niet helemaal vanaf maar wel al veel beter dan het was. Succes. Voor iedereen die aan het minderen is of helemaal zijn gestopt met de energiedrank HELEMAAL SUPER!! Hou zo vol!