aan Salsa dansen! ja,ja... ik geef het openlijk toe.... Sinds afgelopen september gaan mijn hubbie en ik samen salsa dansen. Maar nu is het een maandje stop, zodat we in januari verder kunnen bij de gevorderden Maar ohhh ik mis het nú al! Evenals de Merengue, Zouk en Bachata.... al kunnen we die nog niet zo goed. Zijn hier nog meer Salsa verslaafden op het forum? Groetjes Cynthia
ben niet echt verslaafd maar vindt het wel mooi en dans het ook graag net zo als de Merengue als ik uitga naar dat soort feestjes
och meid! hahaha, ik dacht aan heel wat anders, gelukkig ben je alleen maar verslaafd aan salsa dansen lekker doorgaan!
Nee maar ik zou het wel graag kunnen. Mijn vriend wil alleen niet. En ik vind het toch wel een beetje een dans om lekker met zijn tweeen te doen. Misschien kunnen we een thuis cursus doen,
Salsa wil ik ook graag leren!Heb 1x workshop gedaan>heerlijk! Rock n roll/Jive zou ik ook graag willen leren,schijnt in Australie heel populair te zijn,dus dat komt goed uit! 8) Ben zelfs al op zoek naar een hip jaren 50 kapsel Helaas heeft mijn man geen ritmegevoel.
Mijn vriend heeft ook niet echt ritme gevoel... vooral als we de dans beginnen, dan moet ik meestal inzetten Ik had ook nooit verwacht dat hij het leuk zou vinden! Hij ging wel mee naar de beginnerscursus, maar ik dacht dat doet ie alleen voor mij. Maar nu we klaar zijn met de beginners wil hij zelfs mee naar de gevorderden! Het lijkt mij, dat als hij het niet echt leuk zou vinden, dat hij niet verder zou gaan. Maar het is zo fijn, dat als we een dans zo goed als foutloos doen, dat we dan samen ook echt plezier hebben. En tja.... soms was het ff tot 10 tellen als het niet lukte En het dansen met andere jongens/mannen is ook geweldig, vooral als die al een heel stuk verder zijn als wij. Op dansavonden sta ik soms bijna heel de avond op de vloer! Zitten we net met een glas drinken, komt een man je halen voor een dansje! Nu moeten we wachten tot 3 januari, nieuwjaars receptie! Dress to impress! Dat is natuurlijk ook erg leuk! Lekker tutten en je mooi maken voor zo'n avond! Ik wacht met smart op een besteld jurkje die als het goed is vandaag binnen komt Groetjes Cynthia
@chillin: ga je naar Australie dan? te gek! heb er vorig jaar samen met mijn vriend gereisd en het was geweldig! mis australie nog steeds heel erg. heb alleen niet gemerkt dat rock n roll populair is daar. on topic: ik wil ook graag salsa les gaan nemen, wilde eerst beginnen als ik klaar was met mijn studie maar nu ik zwanger ben zal ik nog iets langer wachten denk ik. ik zal wel alleen gaan want mijn vriend heeft ook geen ritmegevoel
@Marieke:ja klopt,wij willen volgend jaar naar Australie emigreren. Op Youtube kijk ik veel rock n roll/jive filmpjes,en het viel me op dat veel filmpjes uit Aus kwamen,dus ik navraag doen op het Aus forum(www.xpdite.net)en ja hoor,jive is heel populair maar dansen is vooral een sociaal gebeuren. Ben benieuwd!