goede fotograaf Limburg

Discussion in 'De lounge' started by Sas26, Nov 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi allemaal,

in de week rond kerst zijn we met mijn ouders in Limburg, ze zijn 30 jaar getrouwd! Nu heb ik het plan om dan een fotoshoot cadeau te geven van ons met mijn ouders en ons dochtertje. We zitten in Zuid-Limburg.

Natuurlijk heb ik al op internet gespit maar ik kom zo veel tegen! Wie kan me advies geven voor een goede fotograaf? en wat zijn zo'n beetje de prijzen waar ik aan moet denken?

Andere tips ook welkom!
    Groetjes Sas

2. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    In valkenburg zit aan de cauberg ab foto.
    Daar maken ze leuke foto's voor een betaalbare prijs.
    € 18 per foto en na een uur zijn ze klaar (je hoeft geen fspraak te maken, maar het kan wel super druk zijn!)
    Zelf hebben we gekozen voor foto studio wijck in Maastricht.
    Zij maken net iets andere foto's, maar we waren ook wel meer geld kwijt. Overigens is het resultaat wel weer super. Maar ze doen vooral canvas, en geen gewone afdrukken.
    Je moet maar 'ns googlen fotostudio ab en fotostudio wijck.
    Overigens alvast een leuk weekend gewenst!!

3. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    amen, bovenstaande is een aanrader

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik weet niet waar jullie naartoe gaan?? maar Foto studio AB zit nu ook in brunssum..

5. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    Ik weet niet precies wat je zoekt, maar ik ben een fotografe in opleiding, en om ervaring op te doen doe ik gratis buitenshoots. Evt ook binnen, maar ik heb zelf nog niet de benodigde apparatuur voor een studio, maar evt kan ik bij mijn leraar in zijn studio portretfoto's maken.
    Ik doe dit om zelf wat meer ervaring te krijgen en tevens vind ik het super om te doen.
    Ik zou je evt wat foto's kunnen sturen van een buitenshoot die ik van mijn nichtje en haar vriendin heb gemaakt.

ps, ik woon in Heerlen, maar Maastricht is ook geen probleem.

Ik hoor het wel.

X Vera

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi Vera, heb je net een pb'tje gestuurd. dank je voor je aanbod!!

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    hoi meiden, die ab studio in valkenburg ziet er ook goed uit, wijck is under construction.
    Zie er echt naar uit om mooie foto's te laten maken!

Groetjes!

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Niet naar die gaan aan de Cauberg! Die vorige eigenaar van AB heeft ruzie gekregen en is verhuisd naar de Aldi in Valkenburg (of ja ligt nu naast de Aldi). Hij is degene die die foto's maakt en die andere partner is blijven zitten bij de Cauberg en heeft nu andere fotograven die helemaal niet zo goed zijn. Die bij de aldi is heel goed! Hij heeft nu ook studio geopend in Brunssum. Je krijgt er echt hele mooie foto's! Vooral vlak voor kerst maken ze extra leuke kerstsfeer erbij ;) veel succes!

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    foto pelzer in landgraaf daar hebben wij onze trouwfoto's laten maken en die waren echt super mooi...hij doet echt overal foto's van maken van babies tot volwassenen en hij fotografeert als sinds dat ik een klein guppie was

10. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    @Veronique: het is net andersom...het filiaal aan de Cauberg heeft nu een 2e zaak in Brunssum. Maar goed, wij hebben bij AB al 3x foto's laten maken van Charlotte en ze zijn echt héél erg mooi.
    Binnenkort gaan we naar Wijck om een foto op canvas te laten maken, ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. Wat ik in de etalage zie spreekt me erg aan, zeker omdat ze meer met kleur werken en in Valkenburg is het toch veel zwartwit.

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik vind die naast de aldi in Broekhem juist minder.
    Daar hebben we in de zwangerschap foto's laten maken.
    Zo standaard! Aan de cauberg vind ik ze echt mooier.

12. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    @ sas26, je hebt pb ;)

13. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    Hoi, heb contact gehad met die zaak aan de Couberg en hij vertelde dat ze ook een locatie in Brunssum hebben. Heb ik dan nu toch de juiste? Idd veel zwart/wit= mooi maar kleur staat denk ik ook heel leuk in t huis van mijn ouders (ze hebben rode bank, groene stoeltjes vrij moderne warme kleuren)

@ Vera je hebt ook een pb!

Groetjes!

14. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    @ Vera je hebt een pb, ik heb de foto's niet meer ontvangen.

Groetjes, Sas!

15. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,019
    0
    0
    @Sas Je hebt ook weer pb! Sorry!!

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis

ik zag op je hyves dat je ook een studie ervoor aan het behalen bent...zodra je hem gehaald hebt en tijd hebt(e zin natuurlijk:D) wil je dan wat leuke foto's van mijn kids maken...je woont namelijk heel erg in de buurt;)

17. 4days

4days Niet meer actief

De beste fotograaf van Limburgs is (naar mijn mening) FotoMaas in Sittard. Nadeel is dat de prijzen daar ook naar zijn. Het loopt daar, afhankelijk van het formaat, al gauw op tot een paar honderd euro per foto. Maar ik persoonlijk vind de foto's die zij maken wel echt uniek, en nergens anders mee te vergelijken.

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,437
    0
    0

amen

19. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    heeft deze ook een site..ik ben wel benieuwd wat voor foto's deze maakt

20. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

Jan 14, 2008
    3,291
    1
    36
    oeh, paar honderd euro per foto! Die moet wel heel goed zijn! Maar dat is wel te duur voor ons haha!

Oke, heb een tweede vraag aan jullie (die Limburg beetje kennen)

We gaan op 22-12 naar Limburg, dan lijkt me dat 23-12 of 27-12 mooie dagen zijn om iets te doen emt mijn ouders als cadeautje 925/26 kerst, 24 ben je dan vaak bezig met voorbereiden ervan en dan gaan we fonduen....

mijn plannetje is om foto's te laten maken in (waarschijnlijk) Valkenburg of door Vera? en verder een high tea te doen. Nu zag ik in Valkenburg dit: Pub Henry VIII daar hebben ze high tea, maar heeft iemand een idee of dit wat is? Woon zelf in Den Haag, dus ff gaan kijken is wat te veel van t goede ; )

Wil niet 's avonds uit eten want we zitten met de kleine dame, dus we dachten aan een high tea oid. Andere ideetjes welkom! We zitten ergens onderin Limburg, ik geloof onder Valkenburg.

Dank je voor t meedenken!
    Groetjes! Sas

Share This Page