Afgelopen zondag ben ik, op NOD, ongesteld geworden. Aangezien mijn ongesteldheid anders verliep, veel minder bloedverlies o.a., besloot ik woensdag te testen, op dag 4. Ik testte heel licht positief, maar wel een duidelijke streep. Overigens heb ik de test opgeborgen toen er na een paar minuutjes geen streep verscheen. Pas vanmorgen, vrijdag, kwam ik 'm weer tegen en zag ik deze streep. (kv 2v5) Verder heb ik vaak migraine aanvallen, die vooral hormonaal zijn. Dus, al een paar dagen voor menstruatie lig ik vaak plat. Deze keer heb ik geen migraine gehad. Bij mijn eerste zwangerschap, ma 10 wk, ben ik ook volledig hoofdpijnvrij geweest. Gisteren, donderdag, heb ik erge krampen gehad. Ik ben niet zo flauw en zeker niet als ik aan het werken ben, maar ik moest echt gaan zitten en kon alleen krom vooruit komen. Normaal gesproken verloopt mijn menstruatie zeer relaxed, maar nu moest ik echt iets innemen. Pas toen, dag 5, kwam het bloeden goed op gang. Vanmorgen, na het vinden van de positieve test van woensdag, ben ik toch maar weer gaan testen. Had alleen nog een digitale cb liggen, helaas negatief. Wat is dit? Vroege miskraam? En zo ja, wat moet ik hier nu mee aan?
Pff, jeetje wat een verhaal.Het is wel zo dat je een test binnen de tijd moet aflezen. Kruidvat testen kunnen indroogstreepjes krijgen (ook duidelijk te ziene streepjes) terwijl je toch niet zwanger bent. Maar wat jij beschrijft qua krampen, zou het best een vroege miskraam kunnen zijn geweest. Ik weet het niet zo goed. Ik weet alleen wel dat je er verder niet zoveel aan kan doen. Een huisarts of VK zullen er ook niets mee doen. Hou je lijf in de gaten en vertrouw je het toch niet kun je altijd even langs de huisarts gaan. Een dikke knuffel voor jou!