Ha meiden, De titel zegt het al! Welk park is het leukst van CP ( center parcs).. Wil je dan ook erbij zeggen waarom?? Liefs Jannn
heijderbos Vind het gewoon mooi gelegen, mooi zwembad, en in de zomer stikt het er van de eekhoorntjes!!! heeeel erg schattig Er zit een hele grote jungle dome, erg leuk voor kids..... Ben in bijna alle parken wel geweest, maar is lang geleden, maar heijderbos vond ik altijd het leukst
Zowel de kempervennen als het heijderbos vinden wij het leukst. Lekker in het groen. Mooi plaza. Mooi zwembad. Complete plaatje was gewoon goed. De eemhof vonden wij echt het minst door de open plaza.
heijderbos Mooi marketdome en ze hebben de jungledome wat erg leuk is voor kinderen. Op andere parken heb ik altijd wel iets aan te merken, maar op dit park niet hoor.
Ik vind Heijderbos ook het leukste. Ben ook in Vossemeren, Eemhof, Hutteheugte en Kempervennen geweest.
Ik ben in alle parken geweest en vind Heijderbos het leukste! De Eemhof heeft een mooi zwembad, maar vind het jammer dat de plaza niet overdekt is aangezien wij altijd in de winter gaan.
Ik ben geweest bij Meerdal, Kempervennen, Erperheide, Port Zelande en Heijderbos Meerdal: groot parc plaza met alles onder één dak (wel lang geleden) Herten die voor onze raam stonden savonds. En een leuk wildwaterbaan. Ook zijn het de herinneringen die het het beste park maken denk ik. Heijderbos: Héél lomp wildwaterbaan Flink op mijn kont terrecht gekomen. Port Zelande: Saai zwembad... niet zo groen aangekleed. Park is kaal... omdat het aan de kust ligt denk ik. Maar we keken ook uit op het water wat het ook kaal maakt denk ik. Terrasjes in de Parc Plaze vlak voor de schuifdeuren die váák open bleven staan (december!) dus erg koud. In mei gaan we voor het eerst naar Huttenheugte
Ik vind CP parken eigenlijk allemaal niet zo leuk. Ik ben denk ik al in een stuk of 10 verschillende parken geweest (zowel Nederland als Belgie) en ze waren bijna allemaal hetzelfde.
die van ons blijft nog steeds Hutteheugte . we zijn keertje naar zandvoort geweest en dat was leuk maar ga toch liever naar huttenheugte.
huttenheugde heeft vanaf mei ofzo ook een plopsa indoor naast de deur he! Dat wordt vanaf dan mijn nieuwe favoriete park denk ik. al is het wel een heel groot park, oef!
Heijderbos en Huttenheugte zijn voor ons de meest favoriete parken. Maar, zoals iemand al eerder schreef, maakt de herinnering aan het park (wat je daar gedaan hebt, met wie je daar was, enz.) ook wel dat dat het leukste park was/is. Je moet er toch zelf iets van maken...
Heijderbos en kempervennen de reden dat ik geen keus kan maken is omdat de parken veel op elkaar lijken. Het was er schoon en netjes en we lagen toevallig dicht in de buurt van het zwembad. Het zwembad is lekker groot en in de avond was het er ook best te doen in de drukte
Bedankt voor al jullie reacties. Tzijn er echt al veel!! Ik begrijp dat er al heel veel naar het heijderbos zijn geweest!! Wat is daar allemaal te doen in het zwembad? Want ik hoor altijd hele verhalen over aquamudo?? Is hij daar ook leuk?? veel glijbanen?? Liefs
Wij gaan deze zomer naar het Meerdal. Mocht je foto's e.d. willen zien van alle cp-parken, bevindingen e.d. moet je even kijken op www.centerparcsforum.nl Info zat daar