Hee, Ik zal me even voorstellen ik ben LovelyLove en ben 19. Heb 1 miskraam gehad afgelopen augustus en zijn nu weer volop bezig met helaas veel tegenslagen. Omdat er veel verschillende leeftijden hier zijn leek het mij wel een leuk idee om een topic te maken voor meiden tot 25 ongeveer wie zwanger willen worden! Om elkaar er door heen te slepen als het ff tegen zit maar het liefst natuurlijk willen feliciteren! En als je af en toe ff in een dip zit je alles eruit kan gooien Dus ik zou zeggen, kom dr bij! Liefs LovelyLove
Haiii , ik ben sandra ben 18 en heb 17 oktober een miskraam gehad , waardoor mijn vriend en ik besloten door te gaan voor een volgende , we zijn nog lekker aan het oefenen en hopen dat het kleine wondertje toch wel gauw komt. Groetjes sandra
Hoi Lovelylove, Hier is al een topic over en dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=73718 Dit topic doe ik daarom op slot. Kan je ook gewoon een zwarte kleur gebruiken bij het typen. Roze is niet goed te lezen. Groetjes, Elvira Moderator