Ladies help! Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil (na bijna 2 jaar slikken). In de eerste maand had ik een keurige cyclus van 28 dagen en werd ik netjes precies op de dag ongesteld. Nu de 2e maand ben ik 3 dagen over tijd. Als ik naar de wc ga veeg ik wel lichte bloed af, het was een beetje roze. Gisteren en vandaag is het meer (licht)bruin. Kan dit een nestelbloeding zijn? We hebben rond de 14e dag (eisprong) niet gevreeen! Normaal gesproken heb ik ook onwijs veel buikpijn als ik ongesteld moet worden, nu voel ik helemaal niets! Iemand die zoiets eerder heeft meegemaakt of kan vertellen of het om innestellingsbloed gaat? Alvast bedankt!
Ja helaas alles kan. Denk zelf dat je aan het ontpillen bent aangezien je nog maar pas bent gestopt met de pil. Je kunt natuurlijk even een testje doen om er zeker van te zijn.
Ik weet het niet meer , ik wacht nog even met testen misschien word ik morgen wel ongesteld ofzo . Hoop het niet, maar bedankt voor je reactie!
Een innestelinsbloeding is vaak wat eerder. Ik heb zelf altijd bruin/ roze verlies voor mijn ongi. Maar er zijn ook meiden die dan juist zwanger zijn. Afwachten dus!
Ik word vaak direct na een beetje afscheiding ongesteld, dus dit van drie dagen is een beetje vreemd. wie weet is dit inderdaad wel voor de ongi,maar goed ik zie het dan wel verschijnen... Pff lekker verwarrend allemaal