12 wkn zwanger en kramp in onderbuik (wee)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamaprinses, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hallo dames

Ik ben weer eens bang... (wanneer niet in deze zwangerschap maar goed)
    Gisteravond kreeg ik ineens erge kramp in mijn onderbuik, dacht eerst dat het mijn darmen waren want voelde wel wat borrelen maar normaal gesproken moet ik dan ook direct naar de wc en dit keer niet.
    Toen ik vanmorgen lag te slapen werd ik wakker van de pijn in mijn onderbuik, kramp dus! het leek wel wat op een wee...
    Ik gelijk mijn bed uit om te kijken of ik niet bloede of iets maar dat was gelukkig niet het geval!
    Sinds vanmorgen ook geen kramp meer gehad.
    Symptonen zijn er nog wel gewoon want ik moet vanmorgen weer rennen naar de wc nadat ik mijn broodje bijna op had, nou ja wc... moet een schijnbeweging maken naar de gootsteen want de wcpot redde ik niet meer haha
    O met 10.6 wkn echo gehad en alles wat goed.

Heeft iemand hier ervaring mee en enig idee wat het zou kunnen zijn?
    Miss even langs de vk?

Liefs

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    kan het groeien van de baarmoeder zijn, de banden, datkan erg pijn doen. Heb ik ook gehad...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb ik ook gehad, poeh heej..

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    pff ja deed echt zeer, leek vanmorgen wel een wee!
    Zou het niet raar zijn als ik ff lang ga bij de vk? (zit hier om de hoek) heb nl begin van het jaar een mk gehad en ze weten hoe bang ik ben dat we weer niet goed is...!

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk ook niet aan een wee, ik denk ook de groei van de bm, maar bij twijfel kun je altijd echt altijd bellen, dat vinden ze nooit erg, ze hebben liever dat jij je gerust voelt dan dat je je zorgen maakt. een wee voelt als een opkomende golf die later weer afneemt..echt duidelijk een begin en een einde...

hoop dat je snel gerust bent..

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Sjimmie ik weet wat een wee is haha heb al een dochter op de wereld gebracht en helaas een mk!
    Begin maakte ik ook niet mee want werdt ineens wakker van de pijn en toen nam het gelijkdelijk weer af!
    Maar hoop natuurlijk dat het mijn BM of banden zijn!
    Bedankt voor de reacties

7. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    VK net even gebeld en ze zei omdat ik waarschijnlijk een TE volle blaas had dat mijn blaas tegen mijn BM aandrukte en daarom waarschijnlijk in de kramp schoot (net zoals met je kuit zeg maar)
    Bedankt voor de reacties!

Deel Deze Pagina