Inge, wat een handyman heb je daar in huis, goed hoor. Die planken kun jij goed gebruiken voor je voorraad hihi...
Wow ingeM ik ben jaloers goed gedaan! haat aan etos...ik kreeg de wella flex niet mee omdat de korting hoger was dan de bus wella zelf...ik had nog wel meer producten die ik af moest rekenen..
Leuke voorraad inge, en goed bedacht van je man die hangdingen! Ik ga van de week alles netjes inruimen als ik mn laatste bonnen heb ingeleverd en zal dan ook eens wat foto's plaatsen...
Ik krijg altijd de bonnen maar deed er nooit iets mee. Nu zie ik wel hele leuke aanbiedingen voorbij komen dus wil er nu toch iets mee gaan doen. Nou heb ik een bon voor de Ariël pods à 3,25 een bon Ariël vloeibaar à 3,30 en een bon lenor. Wat kan ik nou het beste kopen? Wil iemand mij helpen? Ook heb ik een bon van Gillette proglide à 7,50 Gillette fusion proglide styler à 7,50 en een bon Venus à 7,50. Wat oh wat is slim? Bedankt alvast!
morgen bij ah alle 3 de artikelen pakken van wasmiddel en bonnen inleveren.. daarna naar etos voor de gilette proglide en een scheerschuim... bon inleveren dan naar kruidvat op zoek naar de gele venus
Kan nu al niet wachten voor de.nieuwe bonnen. Ben.benieuwd of de ah nog wat veranderingen dan gaat doen aan zijn kassasysteem. Zoals het eruit ziet denk ik van wel.