Ik ben weer toe aan Lihl bonnen,wanneer.....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door blije yvon, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Kom er nu pas achter dat de Venuz en Olaz niet kan worden ingeleverd bij ah, en ik dacht mooi een fusion en een Venuz en Olaz scheermes in de bonus te kopen met beide bonnen. Dan misschien toch nog maar een keer naar een andere kruidvat, aangezien ze hier de korting niet willen geven.

En bij de ah dan fusion pro gilde met een scheerschuim kom je volgens mij ook op beide gratis uit:D

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dit ga ik ook zo doen inderdaad

3. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Durven jullie het allemaal nog aan bij de AH dan? Ik zou dat helemaal niet meer durven :p

4. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga juist liever niet naar kruidvat, omdat ik daar meteen een preek kreeg, van de week dus maar naar een andere...
    En bij etos moest ik ook de mail laten lezen en toen was het nog een heel gedoe.

Bij AH nog helemaal geen probleem gehad, bonnen worden gewoon gescand en de korting gaat er mooi af, vaak nog meer als wat de producten daadwerkelijk kosten:p

5. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Waarom niet? Hier doet geen enkele ah moeilijk!

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja inderdaad waarom zouden we niet durven? ik durf niet naar etos bijv

7. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    ik durf overal gewoon heen hoor... geven ze het niet mee, dan niet. Dan laat ik het ook gewoon staan. Maar niet geschoten is altijd mis.

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Omdat er van de week toch een mail naar alle filialen was gegaan dat actie op actie niet mocht?

9. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    is dat zo?hier is gisteren alles nog goed gegaan hoor.

de enige mail waar ik van weet is de etos vanuit het hk dat actie op actie juist WEL mag

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ging om mail van de AH .. iemand had HK gebeld nadat bonnen geweigerd werden en werd gezegd dat er een mail was uitgegaan dat bonnen niet meer mochten op actie

11. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Dan moet het wel gelezen worden door alle ah's EN gecommuniceerd met de kassieres...Schijnbaar is dat lastig... Net zoals het lastig is bij de etos, want daar is ook niemand op de hoogte van de mail dat het wel mag...

12. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Waar liggen bij jullie AH de proglide messen, bij ons bij de klantenservice dus dat wordt lastig combineren met scheerschuim.

13. madgelinds

22 aug 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2053 madgelinds, 25 aug 2013
    Laatst bewerkt: 25 aug 2013
    Op AH plaza staat niks over dat het niet mag korting op korting. Of er gemaild is weet ik niet.

Edit: Lees nu dat er in de handboeken staat dat er dus geen bonnen ingeleverd mogen worden op bonusproducten.

14. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    dacht vandaag lkkr me huisje op te ruimen komt meneer met het idee om toch te gaan lihlshoppen haha. winkelcentrum was open dus toch maar gegaan hahaha.

eerst ff langs de hema nog wat spulletjes voor de baby gehaald want vandaag was de laatste dag dat je hun 20%kortingsbonnen kon inleveren.

daarna na de hoogvliet:
    2x oral handborstels
    2x campina yoghurt
    1x campina melk.

de kassa pakte de korting van de melk niet omdat ik maar 1 pak had maar de kassiere keek niet eens naar de bon en heeft handmatig de korting eraf gehaald. haha lkk gezond en goedkoop. owh wat hou ik van jonkies achter de kassa.

lkkr shoppen zo met bonnen hahaha.

wat erg bij sommige mama's hoe kassieres moeilijk kunnen doen over de bonnen. zoals mijn man zei, ze gunnen niet. het is toch niet dat ze het zelf moeten gaan betalen. 2x naar de etos gegaan voor de pampers. eerste x scande ze gelijk de bon de 2e x was er een nieuweling achter de kassa en vroeg aan haar collega wat ze moest doen en die zei dat het eigenlijk voor de grote pakken gelde maar omdat een andere collega wel de bonnen heeft geaccepteerd ze het nu maar ook moest doen.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ow lekker moonmama

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wel raar ah en etos is zelfde holding toch waarom hannteren ze andere regels

17. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze hebben deze week bij de trekpleister dezelfde actie gedaan van 2 producten halen en dan een ariel pods gratis. net zoals bij de kv van een aantal weken geleden.
    de producten die meedoen zijn:
    H en D, Always, naturella, wella, ambi pur, gillette, venus, duracell, olaz en max factor.

voor de dames die nog deze bonnen hebben en zowiezo deze producten nog willen gaan halen kunnen deze actie gebruiken. als ze het tenminste accepteren zoals bij de kv.

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hopelijk doet ah wel extra korting anders heb ik niks aan de bonnen die ik krijg

19. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Hier ook nog even de laatste bonnen opmaken. Vandaag op de valreep gratis ambi pur gehaald bij ah en een gratis scheermes bij kv. De bon kreeg ik weer terug;)
    Volgende week nog een rondje ah, nettorama, etos en trekpleister. Ik denk dat ik daarna echt moet afkicken. Gelukkig heb ik me voorgenomen om aan het einde een lijstje te maken van de buit, kan ik nog even nagenieten.
    De foto is trouwens hilarisch! Jammer genoeg de andere foto's niet kunnen zien, alleen die met het ophangrekje. Wil ik ook;)

20. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ambi pur krijg ik strax ook tig bonnen van, jammer dat ie dan uit de bonus is

Deel Deze Pagina