Nouja anders vraag ik of ze het aan wil geven dat ik het gewoon bij de kassa afreken omdat ik graag gebruik wil maken van de 2 de gratis actie en dat ik de scheergel erbij wil
die wegwerpmesjes staan ook niet op de bon, dus dat is ook nog maar de vraag of dat overal gaat lukken.
Ah heeft ariel en lenor als 1+1. Kun je beide pakken en dan zowel de ariel als lenor bon inleveren. Dreft hand en vaatwas ook 1+1.
Hier gewoon gelukt.. Heb 2 keer afgerekend, 1xdreft vaatwas 1x dreft afwas min bonus en lihl 0.59 cent betaald 1x ariel pods 1x lenor 1x dreft afwas 1x dreft vaatwas 1x head en shoulders 1x oral b min bonus en lihl 0.85 cent betaald
Hier gekocht: 1 Ariel color vloeibaar wasmiddel 1 Lenor 1 Ariel Pods color Betaald (na inleveren van iedere soort 1 bon) 0,04 cent!! Mijn dag is weer goed!!!
Net bij de blokker: 24,95 euro betaald voor 2 elektrische tandenborstels, duracell batterijen en 2 pakken schoonmaakdoekjes! Erg lollig, normaal had 1 zo'n tandenborstel me al 24,95 euro gekost, zonder aanbieding zelfs 49,95 euro! Ingeleverd 2 bonnen oralB en 1 bon duracell...
Iemand trekpleister al geprobeerd? Ik heb nog naturella en alwaysbonnen, lijkt me wel leuk als je daar nog pods bij krijgt!