Verwacht nog bonnen via de post hopelijk ontvang is ze.nog deze week anders is het wel heel erg balen.
Pfff ik wil ook!! Maar helaas kan ik de deur niet uit, zit met een zieke baby... Fijn om te horen dat het jullie nog gelukt is!! Miss kan ik vanavond even als ml weer thuis is...
Hier ook bij de ah zonder problemen...de lenor ,pods ,vloeibaar en 2 dreft afwas!! Die kassa mevrouw zei nog: zoohoo das lekker alleen de scheermesjes niet...ik had geen zin om iets van achter die infobalie te regelen
Ik heb iemand vorige week een enveloppe gestuurd met twee postzegels erop, zou haar bonnenboekje krijgen.... hopelijk is ze te vertrouwen, tot nu toe nl niets ontvangen... baal beetje, wilde vorige week eigenlijk nog dingen halen!
Ik verwacht ook nog een brief met bonnen. Ze heeft mijn brief wel.ontvangen en ik nog niet. Ik weet dat de post soms erg traag is. Hopelijk ontvang ik het deze week nog.
Ik baal echt dat je ze nog niet hebt ontvangen. Ik hoop en ga er maar vanuit dat de post vertraging heeft, en je ze een dezer dagen alsnog ontvangt.
Kan dat ook? Dan krijg je helemaal geld toe.... ik wou voor de bon van fusion proglide, een scheermes met een fles scheerschuim halen.
Ik had daarnet bij ah: 1 dreft vaatwas platinum 1 dreft handafwas platinum 1 ariel vloeibaar 1 ariel pods voor 0,46
Helemaal blij. Toch maar mijn bonnen gaan inleveren dankzij jullie enthousiaste topic. 1 dreft vaatwas platinum 1 dreft handwas platinum 1 ariel tabs 1 ariel vloeibaar 1 lenor 1 oral b tandpasta -0.26 cent. Bedankt meiden!
JAAAAAA DE POSTBODE IS GEWEEST 1 ambi pur geurstekker -35 pct 1 pampers simply dry 1 pampers baby dry -35 pct 3 ariel vloeibaar 1 ariel wasmachine tabs 3 dreft afwasmiddel 1 dreft vaatwasblokjes 2 gillette scheerschuim 1 lenor 1 nescafe cappuccino Betaald: 2,03 Niet helemaal in de min, maar zat met de 2 transacties en had niet alle bonnen.