Wat me opvalt, en wat ik jammer vind, is dat steeds meer meiden de bonnen inleveren op producten die niet op de bon staan.. Zelfs als je gewoon die producten neemt waar het voor bedoelt is, krijg je gigantische korting, met soms geld toe..is dat niet genoeg? Op deze manier GOOIEN JULLIE JE EIGEN GLAZEN IN, en die van ons ook.. Als dat te veel voorkomt, lopen we het risico dat het de volgende ronde zelfs over is met korting op korting... Dat zou toch zonde zijn? Ik bedoel niemand in Het bijzonder, ik zoek ook geen ruzie, maar wilde het toch even zeggen.. Dus neem me niet kwalijk, ieder mag er het zijne van denken.. wilde het gewoon ff kwijt, want hoop op deze manier nog jaaaaren plezier van lihl
was net bij de trekpleister en 2 naturella plus gratis ariel pods werkte niet icm. de lihl bon. Heb het dus laten staan. Haal de naturella wel bij ah is 1+1 gratis.
bij sommige ah's, zoals de mijne is de naturella extra in de bonus. 1+1 gratis. Weet niet of dat overal zo is. En verder ben ik het helemaal eens met wat Girl21 zegt. Laten we hopen dat de winkels, zoals AH volgende ronde nog mee doen met de bonnen.
Zo op het nippertje nog even bij de ah geweest: 4 dreft handafwas 4 dreft vaatwas 2 antikal 2 yogolino 4 ariel pods 4 ariel vloeibaar 4 lenor Voor 4,28 Zo nu heb ik nog een paar ariel en lenor bonnen en dan is het echt opperdepop!
Antikal was nog 0,65 maar die heb ik genomen omdat ik anders op een - bedrag uitkwam en dat valt zo op...
ook een rondje ah gedaan en gelukkig pakte die gewoon mijn bonnen. kheb nog 2 antikal bonnen en die ga ik halen bij de nettorama.
Jeeej, hier ook Lenor + Pods + Ariel vloeibaar voor wel 20 cent. Heb wel tonijn en knakworstjes gekocht (zou ik normaal ook doen) dus viel niet op. Vd week nogmaals proberen alleen is mn lenor kapot (mn zoontje heeft de bon te pakken gekregen) dus alleen de pods + ariel. En ik zal mijn naturella-bon ff meenemen, die stond hier ook nog
Kheb hier gelezen ongeveer 30 cent. Maar zowiezo goedkoper als bij de ah. Verwacjt nog speculaaspasta en koffieleutjes bonnen hopelijk kan ik die dan ook erbij halen. Ah rondje: 1 ariel vloeibaar 4 lenor helaas geen gewelige minbedragen maar kheb mijn laatste bonnen zo goed mogelijk benut zodat ik toch een kleine inge voorraadje heb gemaakt hahaha
Vandaag hier ook Lenor, Pods en vloeibaar gehaald bij AH Antikal ook maar mee genomen voor die 65ct ben alleen een Ariel bon vloeibaar en een Lenor kwijt geraakt dus helaas bleef het bij 1x
Ik kan het nergens vinden maar ik had naturella maandverband gekocht bij de ah netjes 2 pakken na het afrekenen zag ik dat ook deze 2e gratis zijn en dus heb ik beide pakjes gratis