Van het 4,00 lijstje kloppen sowieso de Gillette sensor, de Gillette wegwerp en de pampers niet. Maar goed, iedereen moet het zelf weten denk ik. Ik kan er niet zo mee zitten wat anderen doen.
Vergis je niet, op bepaalde dreft en ariel dingen, en vorige week de ambi pur, krijg je geld toe of je betaalt maar een paar cent, zelfs als je je precies aan de bonnen houdt. Dat is het voordeel van de 1+1 acties en goed combineren!
dat je geld terug krijgt met goede bonnen op goede producten, ja dat gebeurt inderdaad soms.. dat men dat gaat blokeren van ah, is dan ook meer dan terecht vind ik. maar om BEWUST bonnen in te gaan leveren zodat je (met welke producten dan ook) niets hoeft te betalen, of geld toe krijgt, vind ik ook echt niet kunnen actie op actie, prima, doe ik zelf ook, maar bijvoorbeeld etos heeft daar zelf voor gekozen dat dit mag. ik heb bij de ah laatst 60 cent toe gekregen, en eerlijk? ik schaamde me kapot! boodschappen halen en geld toe, dat is toch raar? ik zou het meer dan normaal vinden als ah dan zegt, actie op actie= oke, maar geld toe doen we niet.. (en dan hoop ik ook dat ze dit doen, want ook ik vrees dat ah van het lijstje geschrapt wordt na de vele misbruik die er deze ronde van gemaakt is) dus voor diegene die heel goed weten waar ze mee bezig zijn, en zomaar wat kopen met de bonnen, heb ik maar 1 ding te zeggen: wees vooral trots op jezelf dat je zo egoistisch bezig bent! (ik zou me doodschamen!) net wat mango zegt, is bijna gratis niet genoeg? ik hoop dat de goede mensen zich aangesproken voelen, en niet diegene die per ongeluk eens iets verkeerds heeft meegenomen..
Bij onze appie geldt de bonus 1+1 op ariel trouwens nog! Kwam mij mooi uit, ik jreeg maandag een bonnenboekje en morgen hopelijk ook nog een. Limmeke, het olaz scheermes heb ik laten scannen, was niet de 16 wat op het jaartje stond maar helaas nog wel 13 euro.
Girl21; mooi gezegd. Ik vind het absurd wat sommige doen. Niet zo gek dat ze alles gaan aanscherpen. Als ik dan zie dat sommige hier kasten vol (bijna) gratis spul hebben (met vaak nog geld toe) denk ik echt dat je het idee achter de bonnen een beetje uit het oog verloren bent...
Bij de AH hier was de Ambi Pur ook nog steeds 2e gratis. Heeft iemand deze week bij het kruidvat nog een gratis Venus&Olaz scheermes kunnen scoren?
De appie in Heemskerk. Die zijn trouwens echt heel makkelijk, maakt de cassiere echt niks uit als je met een flinke stapel bonnen komt. Ik vond nog een head & shoulders bon. Weet iemand of ik bij de Etos 2 stuks gratis krijg bij inlevering van 1 bon?
venus hier idd niet meer bij kv voor 7 euro... jammer ik vind sommige reacties hier best bitchy.. ja, het is zo leuk om dingen zo goedkoop te kunnen krijgen..zo jammer dat voor sommigen gratis idd niet voldoende is.
Denk dat heel veel mensen de bonnen wel inleveren op het moment dat je er de Meeste korting voor krijgt. Maar dat winkels de minbedragen gewoon verreken of uitbetalen vind ik echt niet nodig. Dus prima als ze het systeem aanpassen. Vind gratis ook al super.
Ik ging naar ah voor de naturella (en nog wat andere boodschappen) had nog één bon van 1,79 maar er stond nergens dat ze 1+1 waren. Wilde al naar de kassa gaan want als ik 1,79 moest betalen vond ik het ook wel goed. Maar toen zag ik ineens in de 35 procent bak ook naturella liggen. Bij de kassa betaald en ik vond het al zo weinig wat bleek? die uit die bak waren 1+1 en de 35% ging er ook nog af! Werd dus -67 cent.
Pfff, lastig, ik denk bij de etos, als ze ze daar in het assortiment hebben... Dan kan je het beste als je 1 bon hebt een styler nemen en een scheerschuim en dan de stylerbon inleveren, of als je 2 bonnen hebt 2 stylers en 2 bonnen (voordeliger) of evt. kan je ook nog de styler en een gewone proglide fusion doen 1+1 en dan 2 bonnen, de styler en gewone fusion... Geen idee of de ah ze ook heeft, denk het haast niet...
Ik heb nog een serie bonnen gekregen van iemand en ben benieuwd waar ik de volgende dingen deze week het beste kan halen (KV werkt hier niet mee jammergenoeg).. Pampers Simply dry Nescafe bus Always Fruityoghurt Lactosevrije melk Campina melk Optimel puur Koffieleutjes Ambipur navul Ambipur air Ambipur tf OralB handtandenborstel Ze scannen trouwens toch de achterkant bij de blokker? Er zit namelijk een scheurtje in de oral B elektrische tandenborstel aan de voorkant
Deze bonnen zijn niet geldig bij AH helaas Etos durf ik hier niet naartoe, hebben in het verleden zo moeilijk gedaan.