Ik ben weer toe aan Lihl bonnen,wanneer.....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door blije yvon, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    als je code op achterkant gewoon gescand kan worden en leesbaar is komt het goed.

2. Kim078

Kim078 Actief lid

23 dec 2012
    215
    7
    18
    Thanks!

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Als je me je mailadres pb't kan ik je een mail doorsturen van het hoofdkantoor waarin staat dat de bonnen wel ingeleverd mogen worden tijdens acties...
    Ik heb ook veel gedoe gehad bij de etos, maar afgelopen zaterdag is het me uiteindelijk gelukt (vraag niet hoe) maar dan heb je wel je spullen!

4. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Je hebt pb, bedankt!! ;)

5. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    You've got mail... ;)

6. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Toch weer een maandbox Pampers voor 25 euro binnen gekregen van Wehkamp :)

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Ik weet niet of jullie het ooit in Amerika hebben gezien. Daar is boodschappen doen met bonnen bijna een sport. En dan zijn de lijstjes die hier voorbij komen nog niks. Daar gaan karren vol de deur uit. Zag ooit eens op tv iemand die had voor 1000 dollar spullen en betaalde uiteindelijk 10 dollar ofzo. Komen zelfs personeelsleden je helpen met karren inladen in je auto.
    De kassa staan het toe dus waarom zou je het niet doen. Dat er geld toe wordt gegeven vind ik wel een beetje raar. Dat zouden winkels moeten aanpassen. Maar kan me goed voorstellen dat mensen het doen. Kost tegenwoordig al genoeg. Naar aanleiding van dit topic ben ik ze ook eens gaan gebruiken. Houd het wel maar op 1 boekje. Vind het anders te veel werk :)

8. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    als je goed de acties behoudt, de juiste bonnen hebt en de juiste spullen en berekeningen doet kom je soms op hele lage bedragen. dat is gewoon koppie koppie gebruiken. en de een heeft meer geluk omdat ze meer bonnen heeft dan de andere.

9. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Tsja, daar benoem je het goed, juiste bonnen, juiste spullen, en dat gebeurt hier dus te vaak niet...
    Nescafé? Geldig op de bussen, zie hier alleen maar doosjes voorbij komen...
    Gilette? Geldig op de fusion, zie hier allemaal wegwerpmesjes voorbij komen...
    Ambi pur air naar keuze? Geldig op AIR producten, zie allemaal toiletblokken en navul voorbij komen...

En vertel mij niet dat de bonnen onduidelijk zijn, want het staat prima omschreven, alleen omdat een kassasysteem toevallig alle bonnen sowieso accepteert wordt er misbruik van gemaakt, gewoon omdat het kan...
    Daar gaat het mij om, niet dat korting op korting gedoe, prima zolang het kan, daar profiteer ik ook van, of mensen die meerdere boekjes hebben, heb ik ook, maar misbruik maken van een systeem, dat vind ik gewoon niet ok...

Maar goed, ieder voor zich, alleen wilde het wel gezegd hebben, want zo blijven er uiteindelijk weinig acties en winkels over die meedoen...

10. butterfly29

butterfly29 Actief lid

12 aug 2010
    180
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bij de Etos en AH geweest, maar ging niet soepel.

Bij AH, had ook een boel andere boodschappen en wil op het eind de bonnen inleveren.Zegt de caissière meteen dat kan niet, de Ariel, Lenor en Ambi Pur zijn al in de bonus dus je kunt ze niet inleveren. Ik zeg tegen haar gister kon het nog wel. Uiteindelijk scande ze ze wel, maar moest van haar langs de klantenbalie om het laten checken en anders moest ik bij betalen. Gelukkig deed degene bij de klantenbalie totaal niet moeilijk en mocht ik verder gaan. Ben alleen wel bang dat het hier straks afgelopen is.

Bij de Etos, wilde ik Wella, Head& Schoulders, Olaz, Max factor en nog wat andere dingen kopen. Ik geef de bonnen, zegt ze meteen dat kan niet ingeleverd worden op actieproducten. Dus ik zeg van het hoofdkantoor mag het, en de mail laten zien. Vervolgens haalt ze er een collega bij, gaan samen uitgebreid de bonnen bestuderen. Nee hoor op de bon staat niet geldig met korting op korting. Uiteindelijk mocht ik een paar bonnen wel inleveren en heb niet overal korting op gekregen. Dus voor mijn gevoel te veel betaald ( maar durfde er niks meer van te zeggen, met een giga rij achter me).

Voor mij geen bezoekje aan de Etos meer, bij de AH ga ik het nog wel proberen ( mss dat ik pech had met deze cassiere).

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    snap niet dat etos nog zo doet terwijl ze zelf intern die mail hebben gehad waarin staat dat het WEL op actie kan.. maar dan ook alleen met de LIHL

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Wat ik apart vind is dat ze bij blokker.nl /lihl (de site dus) ook gewoon aanbieding op aanbieding doen. Vorige keer nl. es even gecheckt.
    Ampipur en Antikal tegen aanbiedingsprijs op de site. Daarna kon je bij bestelling nog actiecode invoeren.
    Spreken ze zichzelf tegen toch?

Zat nog wel te bedenken: Normaal kom ik nooit bij AH want die hebben wij niet, moet daar kwartier voor rijden (met auto dus, kan niet snel uit)
    Nu met deze bonnen kom ik er wel en neem meteen meerdere boodschappen mee. Wat dat betreft worden ze er niet slechter van neem ik aan.

Vandaag:
    1x Ariel Color Vloeibaar
    1x Ariel Pods
    2x Naturella
    1x Groeiestart
    2x Knax Unox

Betalen: 7 euro.
    Heb nog 5 euro retourbon van Nestle liggen, die nu opgestuurd met kassabon.
    Dus al met al 2 euro :)

13. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Heb nog best wat bonnen over maar ben nu klaar voor deze ronde.
    Koffieleutjes/ speculoospasta is niet goed voor mij.
    Koffie drink ik niet dus geen Nescafe.
    Hele zooi bonnen van alle scheersystemen en scheermesjes ook.
    Had in principe nog 2 pakjes maandverband kunnen nemen maar ach, hiermee kan ik ook wel even vooruit.

Ben benieuwd wat volgende ronde brengt.

14. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Vandaag nog ff Dreft gescoord en ambi pur met 35% en bon bij ah. was weer ff leuk. Nog wel wat bonnen over. Onze jumbo geeft korting op korting dus daar nog ff langs denk ik.(spullen zelf scannen en bonnetjes bij de kassa inleveren).

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Vandaag gescoord bij de etos, olaz voor 5, 33 i.p.v 20, 33 normaal en 2 x wella flex voor 1, 55 :) en nog naar appie geweest en geshopt , die scheersysteem hadden ze niet eens, heb gevraagd bij de infobalie, en ik mocht de bon inleveren op wegwerpmesjes van 8 euro. Ik had 2 zakken dreft gevonden bij de afprijsbak zaten 30 in voor 5 euro, helaas pakte die 1 plus 1 niet, en bij de balie mocht ik het verschil helaas ook niet terug omdat die al afgeprijsd was. Achja 2 euro voor een zak dreft is ook niet duur toch, heb nog naturella gescoord was 1 plus 1 gratis, en ariel en lenor gekocht

16. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Zal deze week ook de laatste spulletjes halen. Hier valt reuze mee wat er gekocht is.

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Gillete venus olaz gevraagd bij kruidvat kosstte 15 euro dus niet gekocht

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Is ambi pur in de langloopbonus ??

19. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Vandaag nog even bij etos, 3 pampers, H&S, wella flex, oral b tandpasta, 2 gilette proglide gekocht. Moest hier uiteindelijk nog 4,48 voor betalen. Niets moeilijk doen, caissière zei meteen leuk boodschappen doen hè met de bonnen. Dus naar deze etos wil ik wel vaker. Als ze volgende ronde bij etos nog korting op korting doen.

20. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Hier ook nog even een laatste rondje ah en jumbo gehad.

weet iemand hoe het zit met de proglide styler bij de kruidvat?

Of die daar nu voordelig in te leveren is?

Deel Deze Pagina