Net mn laatste rondje nettorama met lihl... 5x ariel pods 6x lenor 4x dreft handafwas 1x speculoos 1x oralb tandpasta Totaal: 44,94 euro Betaald: 11,30 euro Had geen zin om 6x af te rekenen bij de appie (als ze hier überhaupt nog mee zouden doen, heb het niet meer gecheckt) dus alles maar in 1x bij de nettorama gedaan...
Nou dat was weer een ronde LIHL.. Word weer afkicken! Hopelijk is het gauw weer tijd dat de bonnen komen En ik hoop dat er dan nog winkels zijn, die actie op actie accepteren..
zo, mijn laatste ronde: 3 gilette fusions, 2 venus/olaz, 1 scheerschuim, 2 wella flex, 1 ariel tabs, 1 lenor, 1 dreft platinum vaatwas, 1 dreft platinum afwas, 6 pampers easy up bij etos betaald: 25,78.. bij de ah 0,29 cent
vandaag 2 x gillete schuim en gillette styler bij etos gekocht kreeg 50% korting op alle 3 en extra 7,50 korting op de styler lekker
Hier vandaag voor het laatst deze keer bonnen ingeleverd. Vandaag 16 pakjes naturella en 6 pakken koffieleutjes gescoord.
vandaag ook mijn laatste bonnen gebruikt. manlief naar de nettorama gegaan en pakjes koffieleutjes, speculoospasta en wella. daarna naar de blokker en 2 tandenborstels gehaald. ah naturella ingeslagen hahaha. alleen jmmr van de aparte transacties maar de kassiere vond het niet erg. en als laatst naar de hoogvliet campina yoghurt en melk. me man en ik kijken uit naar de volgende rondje. wat voor bonnen er weer inzitten en of de ah nog actie op actie doet en of er weer nieuwe winkels meedoen. altijd leuk.
Owja trouwens , mijn ma wou ook met kortingsbon de tandenborstel oral b trizone kopen, heeft ze een duurdere van 35 meegekregen, i.p.v die van 25, ben terug geweest om te vragen hoe dat kan , zeggen ze dat de 1 , trizone 500 woww is en de andere trizone 500, maar het ziet er hetzelfde uit, die 500wow is op zei ze.
Hier net bij ah geweest ik wilde 2 antikal en 2 dreft. Maar je kan opeens maar een dezelfde bon per transactie afrekenen.. dus mijn gratis dreft ging niet door.. dan moest ik 4 zakken kopen en dan per 2 afrekenen..
Hier niet bij een andere ah aan het begin ariel gekocht en twee bonnen in geleverd geen probleem gehad..
Waren dat niet 2 verschillende Ariël bonnen, tabs en vloeibaar? Want dat kon wel. Je kon ook de dreft vaatwas en dreft handafwas combineren.