Weet iemand of je bij de etos meerdere pamper bonnen mag inleveren per keer? Ze hebben nu 3 voor 27.50 Als ik die aanbieding 2x neem heb ik 6 pakken voor 55 euro. Dan 3 bonnen inleveren dan gaat daar nog eens 30 euro vanaf. Dan heb je 6 pakken voor 25 euro wat neerkomt op 4.16 per pak.
Berekening AH. Ariel Tabs 5.89 vloeibaar 5.95 Lenor 3.25 samen 15.09 met bonus 10.12 10.12- 8.05 (LIHL) word 2.07 over. De head en shouders is een langloopbonus en kosten tussen de 3.99 en 4.04. Als je die erbij haalt krijg je 1.08 op je boodschappen toe. De wasmiddellen - restant head en shoulders word 0.99
Als ik bij de Ah de ariel tabs, vloeibaar en een lenor wil met de actie en ik neem dit 2 keer mee (dus ik lever 6 bonnen in), moet ik dan apart afrekenen of begrijp ik jullie verkeerd? Wat doet de kassa nu niet meer met de bonnen?
voor de oral-b tandarts moet je de goedkopere versie van 3,04 nemen dan krijg je geld toe op je boodschappen want de bon is voor 3,99 en de wella hairspray is in de langloopaanbieding bij de ah voor 3,04 dus dan betaal je maar 0,55 voor de haarspray
Ik heb vandaag bij de ah gekocht: 3 flessen lenor, twee bakken wascapsules ariel en een fles ariel, een fles h&s en een ambi pur houder en navulling. ik was 13,32 kwijt. Gewone prijs voor deze artikelen: 41,51
hier de jumbo helaas ook niet. hier was pampers 1+1 anders was de berekening: 4 pakken pampers voor 10.19 per pak. daarvan 2 gratis, dus 20,38 voor 4 pakken. dan de bon van 10 euro, dus 4 pakken voor 10,38. misschien een tip voor welke jumbo wel korting op korting accepteert.
Met welke code kan je korting krijgen op de pamper maandbox? Ik heb dit keer geen bonnen voor de pampers gekregen...helaas.
Iemand interesse in mijn bonnenboekje? De 1e die reageert stuur ik m op Voor mij zit er niets tussen..
Je kunt wel samen inleveren, maar niet meerdere bonnen van hetzelfde artikel. Kruidvat (geen een in NL tenzij je een lieve kassameid hebt die het handmatig doet maar reken er niet op) doet NIET aan korting op korting. Jumbo de meeste wel maar houdt er rare berekeningen op na...