Iemand nog een boekje over? Niet weggooien aub Ik heb er namelijk geen gekregen en wil er wel graag gebruik van maken...
Aanvulling: Jumbo heeft vaak een lagere standaardprijs en bij de 'gratis' producten rekenen ze dan ook niet het bedrag dat op de LIHL-bon staat, maar max de prijs van het artikel. Ze geven dus geen geld toe. (tenminste, mijn Jumbo niet)
Dus als ik twee keer een ambi pur houder wil meenemen bij de AH met twee bonnen, kan dat dus niet in een keer worden afgerekend of begrijp ik het verkeerd?
Waar is het nu het voordeligst om de pamperbonnen in te leveren? Is de eerste keer dat ik kortingsbonnen krijg dus vandaar mijn vraag ben er nog niet zo handig mee
Ik zie op de site van jumbo ook geen pampers in de aanbieding. Is dat deze week? Anders rij ik er even naartoe met bonnen! Is het proberen waard!
Jumbo heeft aanbiedingen van woensdag t/m dinsdag, dus als mensen ze gisteren hebben gehaald met die aanbieding, dan telt 'ie nu waarschijnlijk niet meer.
Ik werk bij jumbo en de aanbiedingen gelden idd tot dinsdag echter bij teveel ingeslagen producten wil het wel eens dat we een actie in de winkel verlengen ivm ruimtegebrek / houdbaarheid. dus je zou het kunnen proberen
ik was er inderdaad ook vandaag maar ook al lukte het niet met de bon. toch wel een leuke aanbieding en ik wacht gewoon op een andere aanbieding met de bon