Doet wehkamp nog steeds dat als je een bon inwisselt en wegklikt dat ze hem wel opslaan? Ik krijg een foutmelding als ik opnieuw mijn code voor de oral b wil invoeren. *Edit* zie het al, dat is dus nog zo. Bedankt voor de leuke tips, dames!
begrijp ik nu goed dat ah geen dubbele bonnen meer aanneemt? Of is dit nog verschillend per ah? ik heb vorig jaar ook twee pampersbonnen op 1 pak ingeleverd ging goed. Ik hoop het wel ik leg zo voor ons gezin, mijn ouders, en beide oma's een voorraad aan. Vandaar dat alle bonnen en kortingen altijd welkom zijn.
nee, dat gaat je niet meer lukken enjoyce met 2 bonnen 1 pak.. je mag van geluk spreken als je 1 pak met 1 bon kan krijgen
Bij de ah goedkoopste oralb tandpasta 1.35 gehaald, bon ingeleverd en resterend bedrag werd afgetrokken van de boodschappen
Heb je de letters in hoofdletters? Want Wehkamp is hoofdlettergevoelig (meteen een tip voor iedereen)
Kunnen jullie me helpen want kom er niet meer wijs uit haha. Krijg altijd de bonnen maar nog nooit gebruikt. Hoe krijg ik nu de beste uitkomst met korting bij de ah? Wat raden jullie me aan om te pakken? Heb deze bonnen wat ik wil gebruiken: Lenor Ariel vloeibaar + tabs H&S Evt antikal. Nog andere suggesties en wat kan ik dan het beste combineren?
Ik denk dat vele van de dames hier dat doen. Ik heb een foto neergezet, ik zou niet weten wat ik zelf met zoveel wasmiddel moet. Zondag breng ik het meeste naar mijn schoonfamilie. Het is fijn dat we zo onze families en vrienden kunnen helpen. Vooral in deze tijden.
Gewoon alles wat je noemt kopen, bonuskaart en LIHL bonnetjes inleveren en zeer weinig betalen Succes!
2x bon lenor ging hier net dus niet meer ( 1x ariel / 2x lenor voor de 2+1 actie ) en dan 3 bonnen dacht ik in te leveren , niet dus. 1 bon per soort artikel. helaas
Wil ik bij de wehkamp bestellen, code ingevoerd sluit de internetbrowser plots af. Opnieuw invoeren doet m'n code het niet meer grrrr....
Hier geluk.. Ik had ook geen bonnen gekregen. Ik moest voor mijn man allemaal brieven op de post doen van zijn werk en wat zat daar bij...... Lihl bonnen die waren daar verkeerd bezorgd dus ik dacht mooi
als je even kijk bij "mijn betaalgemak" en dan "financiƫle transacties van de laatste 3 maanden" dan staan ze daar waarschijnlijk opgeslagen. Dan moet je dus kiezen voor een acceptgiro dan worden ze alsnog verrekend.
Wasmiddel vergaat niet Ik heb vorig jaar voor een halfjaar aan wasmiddel en wasverzachter gekocht, heerlijk
Dames ik had laatst een scheermesjesbon, kassa pakte hem niet, toen riep ze haar baas, en hij zei gelijk haal maar contant eraf, dus heb ze zo gekregen, maar ben nu bang voor de volgende keer, door de verhalen hier, dat ik nog gezeik krijg ofzo ?