Ik ben weer toe aan Lihl bonnen,wanneer.....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door blije yvon, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Als ze het allemaal handmatig heeft gedaan, dan zal je idd geluk hebben gehad, dan komt daar ook je lage totaalbedrag vandaan!
    Lekker hoor... :)

2. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.585
    113
    Ja maar snap het alsje niet nog eens geld toekrijgt... Daar zul je mij nooit om horen zeuren, geef de winkels groot gelijk!

Als je het voor niks krijgt, is toch prima??

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Die gratis ambi pur sekker hadden ze hier niet helaas

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    @Bellybel, gratis is voor mij idd goed genoeg... ;)

@Sila, hier net ook gezocht, niet gevonden helaas!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kruidvat geeft geen extra korting.. zo had ik de oral b tandpasta.. en krijg gewoon product gratis maar niet die 10 cent extra.. vind het prima
    tis voor nix toch?

net rondje kruidvat gedaan
    6 naturella maandverband
    2 oral b 3 d white
    4 ariel tabs

5,37 betaald.. morgen nog ff kijken of ze die gratis stekkers hier hebben

6. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gratis vind ik ook goed hoor haha :D maar vroeg het mij af omdat op de bon een ander bedrag staat vandaar :) ik ga morgen maar eens kijken of ik wat leuks kan halen :p

7. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik baal wel dat mijn kruidvat het en doet

8. jollietje

jollietje Actief lid

9 okt 2011
    440
    0
    0
    Flevoland
    hier met moeite 4 pakjes naturella a 1,29 per stuk gehaald en 2x de ariel pods erbij. Toen ik de bonnen gaf deed de cassiere wel moeilijk, maar ik heb haar ervan kunnen overtuigen dat het bij andere kruidvats ook gewoon kon. Fijn dat het bij sommige zo makkelijk gaat!

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou gewoon zeggen scan de bon maar.. en dan leuter je er nog wat omheen dat je weet dat het op afgeprijsde spullen niet kan maar dat dit geen afprijzing is

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hier ook vier keer inlegkruisjes en twee keer maandverband en daarbij drie keer Ariel. Gisteren eerst een keer geprobeerd. Ze zei wel ik weet niet of het lukt, maar ondertussen scande ze al en hij deed het gewoon. Vandaag manlief met mijn andere twee bonnetjes gestuurd. Ik durf dan nog net niet mijn twee tandpastabonnen in te leveren hahaha.

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Blije Yvon, het zou jou niet echt mee de laatste tijd met de LIHL bonnen.... Hoop voor je dat je snel een winkel vindt die weer leuk de bonnen inneemt!

Gratis stekker Bedankt voor de tip! Ik ga er morgen nog iets leuks bijzoeken voor weer 16 keer gratis wassen!

Het klopt dat ik nu soms merken koop die ik normaal niet koop (bijv. Antikal de vorige keer). Maar ik kan er wel heel blij van worden; heb mooi weer een super product ontdekt!

12. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ik heb de code van head en shoulder nog niet voorbij zien komen;)
    heeft iemand die voor mij?

alvast bedankt:D

13. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    En welke bonnetjes lever je dan in? En hoeveel van elk bonnetje?

Ik ga morgen even naar onze kv om het ook te proberen. Ik heb bijna 4 complete boekjes dus ik zou heel veel kunnen halen. Maar eerst maar eens proberen of ze het doen...

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

#654 Sila24, 24 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2013
    zonet 3x always en 1 tandenborstel en 2x gratis ariel voor 5,90
    Niet zo heel goedkoop misschien maar ik gebruik die altijd dus was wel goeie deal voor mij ;)

15. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.811
    4.585
    113
    - 3 naturella bonnen (2e pak gratis)
    - 2 x oral b bon (of tandenborstels van 3,04 of de gratis tandpasta)

Denk ik dan he ;)

Ik heb hier 1 naturella bon ingeleverd en 2 x de gratis tandpasta en kreeg 2 dozen pods :D Geen probleem.

Producten op de band, af laten rekenen, ondertussen inladen, klantenkaart, zij noemt het totaalbedrag, ik geef LIHL bonnetjes, klaar!

Moet wel zeggen, heb er een pak luiers bij gedaan voor het idee... Die heb ik toch nodig, en wil niet met een boel boodschappen op een kei klein bedrag uitkomen. Dan valt het altijd meer op naar mijn idee en gaan ze eerder lastig doen.

16. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Vandaag WEIGERDE de cassiere van de kruidvat om me de gratis pods mee te geven icm de bonnen... 'ja telt niet met aanbiedingen'. Heb haar nog uitgelegd dat een aanbieding, een prijsverlaging is, maar daar was ze het niet mee eens. Vrolijk scande ze de rest... toen stond ik al bij de deur. Morgen maar bij een andere KV proberen!

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ow echt wat raar hier bij het kv doen ze totaal niet moeilijk terwijl ze met andere dingen wel moeilijk doen/deden. Ging de cassiere door met andere klant? En heb je je bonnen wel terug gekregen dan ?

18. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Ik heb ze teruggevraagd, was geen discussie/overhalen mogelijk, ze was nogal stellig... Laat dan maar zitten...

19. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    heb vandaag nog even inkopen gedaan bij albert heijn en jumbo

Bij elkaar voor 28.90 geshopt en aan het eind van het verhaal krijg ik er nog 10,23 bij. Dit dankzij lihl en geld terug acties ;P

20. Mom2Boys

Mom2Boys Bekend lid

12 mei 2011
    555
    51
    28
    Vrouw
    Hallo Dames!

heeft iemand de eerste 3 letters van de pampersbonnen?

Alvast bedankt!

Deel Deze Pagina