voor wie nog pampers bonnen heeft kan deze ook inleveren op de gigabox die komende week in bonus is voor 32 euro. En nog een tip. Gewoon de normale pamperbon inleveren en de simply dry op 1 box haha. Deden ze hier ook ;P Hier hadden ze vorige week die bonus al staan.
Sorry meiden ik snap het even niet meer. Wie wilt het uitleggen? Per bon heb je toch gewoon korting op de product wat er op staat dus bijv. Bij aankoop van 1 enkelpak naturella maandverband/inlegkruisjes krijg je er 1 gratis bij. Hoe nemen jullie die andere gratis producten dan zoals pods?
Bij kv heb je de actie, 2 actieproducten kopen = 1 pak pods gratis krijgen. Dus koop 2x naturalis á 1,29, krijg 1 pak pods gratis en lever de bon in van LIHL en betaal maar 1,29. Of Koop 3 pakken always á 2,49, 1 ambipur stekker, lever de bonnen in van always (2+1 gratis) en ambipur stekker (gratis) en betaal 5,00 ong. en krijg 2 dozen pods gratis Of Koop 1x oralb tandpasta (gratis) en 1x oralb tandenborstel (met bon maar 1,55) en ontvang een doos pods er gratis bij etc etc
je kan ze niet aanvragen.. dus inschrijven op hun website is zeker geen garantie dat je bonnen krijgt
Zo deze week goed gescoord bij KV: 4 pakken naturella inlegkruisjes 16 stuks 2 pakken naturella maandverband 10 stuks 4 pakken naturella maandverband 20 stuks Betaald 8,87 en daarbij 5 pakken Ariel Pods Leuke actie!
Maar het inschrijven op de website is het enige wat je kan doen om ze eventueel te krijgen? Of heb je nog iets anders gedaan?
Ik zag daarnet dat Jumbo 2 plus 1 gratis aanbieding heeft op oa dreft platinum, Ariël pods, Ariël vloeibaars, ambi pur spray en lenor. Ik weet niet of Jumbo lihl bonnen accepteert bovenop deze aanbieding?
Echt waar? Jumbo accepteert dat wel idd. Dat is goed nieuws! Kan de actie op de site niet vinden trouwens.
Ik heb gehaald: 9x always 6x naturella 1x wella En daarbij 8 pakken pods gekregen voor nog geen 20,00 totaal. KV in Krimpen ad IJssel, verspreid over de filialen in de Korf en de Crimpenhof. Deden eventjes moeilijk maar is me toch gelukt.
Ik wil op wehkamp dingen bestellen met Lekker in het leven bonnen maar er is technische storing... Heeft iedereen dit?
Zojuist nog H&S en oral B tandpasta besteld. Incl verzenden, eindbedrag; -0,02 Kan ik nu de bonnen ook nog gewoon in de winkel inleveren?
Capelle de terp! Is jumbo actie deze week? En hoe doen hun dat met die korting dan? Heeft iemand de aanbieding al gehaald?