Dit was leuk shoppen.. Hoe ze het deed geen idee maar heb 4pakken naturella en 2 tabs voor 1,60!!!!! Bekijk bijlage 339960
krijg net ah folder binnen er zitten extra kortingsbonnen binnen o.a. voor alle handafwasmiddel dus ook de dreft als je dat inlevert met je bon krijg je dus geld toe toch?
Hier inmiddels bij 3 kruidvat filialen geweest, maar zondere succes. Overal precies de gratis artikelen uitverkocht en de rest gebruik ik niet dus ga ik niet kopen ook. wel bij de AH vanmorgen: Dreft vaatwas voor 4,49 en daar de bon van 3,00 vanaf en de bon voor geld retour meegenomen.
Ik zie allemaal verschillende bedragen van Dreft vaatwas. Hoe kan dit? Is hij bij de een wel in de bonus en de ander niet? Snap het niet zo.. Lorena...Dat zou mooi wezen, heb hier het boekje nog niet binnen!
En je hebt dan zo'n zak met 20 stuks toch? En dan maak je ook gebruik van de geld terug actie of dat niet?
raar is dat toch van die dreft. Ik ben bij 2 ah's geweest en bij allebei zijn ze gewoon 5,59. Maar gelukkig kan je toch gratis proberen. 1 voor mij, en 1 op naam ouders
Klopt. Ik had Dreft All in One Regular van 20 stuks en het bonnetje van de geld terug actie ga ik zo op de bus doen (voor het in de vuilnisbak terecht komt ) Ik was wel bij een grote AH. Ben nog wat boodschapjes vergeten, dus loop zo hier nog even naar een kleine AH. Zal eens kijken of dat schap daar ook staat...Anders ligt het misschien aan de afmetingen van de winkel? Geen idee hoor
Zijn de vaatwastabletten alleen in bepaalde filialen afgeprijsd dan? Heeft iemand bij kruidvat de koperwiek in capelle al geprobeerd de actie te combineren? (2 producten & pods?)
inge84 gisteren bij de koperwiek idd gecomb pods en naturella kreeg het gewoon mee vlgs mij zijn dreft vaatwastabletten alleen bij xl winkels afgeprijsd tenmisnte vlgs de site
nee hier was ie idd niet in de bonus en kostte die 5,69 Ik ga volgende week dreft handafwas kopen met extra korting
Bij kv geprobeerd, pampers met voordeelkaart en bon. Het systeem doet dan automatisch 25 euro. Voor 2 pakken pampers. Hij pakt hem dus niet korting op korting, jammer!!!! O ja en vandaag wel bij kv goed gescoord! 2naturella, 2 pods, 1h&s en 1 oral b voor 1,60 En bij de Wehkamp ook al die h&s en oral b gratis gehaald
Hier ook goed geslaagd bij de kv. 2 pakken naturella inlegkruisjes, 2 naturella maandverband, h&s, ambi pur geurstecker en navul verpakking en 3 pakken pods voor 6,50.
Zag net bij Hoogvliet dat die verpakkingen Ariël pods, gewoon zesenhalve euro zijn! Leuke actie dus van Ariël en KV!