vandaag ook een 1 pak pampers active fit meegenomen voor 5,25 euro. Hier letten de jonge kassameiden niet eens op wat er op de bon staat. Ze scannen hem gewoon.
Hier ook, zoek altijd jongste meid/jongen uit (volgens mij denken die: "als de kassa zegt dat het kan, zal het wel goed zijn")
Ik kijk hier graag om mooi koopjes te vinden met mijn lihl-bonnen, maar ik vind dat er nu wel vaak verkeerde/valse informatie wordt gegeven. De bonnen moeten, naar mijn idee, wel eerlijk worden ingeleverd op het aantal dat op de bon staat aangegeven. Natuurlijk ieder zijn keus, maar wilde het toch even noemen!
mijn inkopen tot nu toe 1x h&s 1x oral b 8 x naturella 3x Always 2x duracel 6x pods 1x pampers 2x brease kleding spray totaal 17.50
Ow anders las ik wel in de pamper topic dat jij nooit met minder dan 50 % korting pampers koopt, en dat wehkamp een administrative fout heeft gemaakt op maandbox i.c.m lihl en dat jij het wel oke vindt
Nou ontopic, heb net wat boodschsppen gedaan , bij ah, ook dreft afwasmiddel, 1 lihl en de gewone kortingsbon ingeleverd, had wel de duurdere van 2, 19 want die wou ik graag proberen moest, 29 cent bijbetalen
Het is gelukt! Ik heb de speciale editie tandenborstel (roze) met reiskoffertje enzo erbij. Die is normaal 79,95. Nu actie 35 euro. Bon ingeleverd van 15 euro Dus 20 euro! Toen vroeg ik of ik die bon (had er namelijk 2) ook mocht inleveren op de opzetborstels omdat ik natuurlijk geen 2 electrische tandenborstels ga kopen. Ja hoor, van mij wel. Normaal een doosje van 3 borstels 14,99. Nu actie 3 doosjes (9 borstels) voor 28,99. Bon ingeleverd van 15 euro. Dus maar 13,99! Ook de olaz bon nam ze gewoon aan. Ik heb de bronze dagcreme. Normaal 22,79 nu actie 12,79 bon ingeleverd van 5 euro dus nog maar 7,79 Ik heb ook de vochtinbrengende creme normaal 25,49 nu actie 15,49 bon van 5 euro dus nog 10,49 De maxfactor bonnen ook ingeleverd op lipfinity. Normaal 16,99 per stuk. Nu actie 10 euro. bon ingleverd dus nog 7 euro per stuk. Dit in totaal: gekocht voor eigenlijk 207,22 betaald: 66,27