Ik ook, maar mijn laatste handzeep was ook in zicht en ik was opzoek naar een 1 euro aanbieding (wel a-merk), maar er was heel lang ( een maand?) niks. Ik had ze ook bijna bij kruidvat gekocht. Ik vond het in ieder geval niet een hele slechte aanbieding; 2 voor 3 euro. Toevallig had de trekpleister unicura voor 1 euro afgelopen dinsdag. Nog nooit geprobeerd, is weer een verrassing.
Ik vind palmolive lekker ruiken en ze waren in de aanbieding 2 voor 3 euro. Normaal kosten ze 2 euro en nog wat, dan koop ik ze niet. Dan neem ik meestal kruidvat merk handzeep. ? is dat bij de AH.?
Ja, bij ah, wel de bon uit de folder meenemen![/QUOTE] Bedankt Meiden, heeft iedereen een andere boek? want heb namelijk geen gratis tandpasta en wella bon?
Ja klopt de unicura is om de zoveeltijd voor een euro bij trekpleister, had daar laatst een hele voorraad van gekocht , bederft toch niet haha
Ik was toevallig in de buurt van een trekpleister door familie bezoek, maar dat is wel een goede deal dan. Heeft de trekpleister altijd van die goede deals? Ik weet dat het van hetzelfde bedrijf is als kruidvat, dus voordelig zullen ze wel zijn.
er zijn zelfs 4 verschillende boekjes. Ik heb een bon voor gratis dreft. Helemaal leuke aanbieding icm de ah actie. Krijg je 0,89 cent terug op een fles dreft.
Ik koop grote 2l flessen badschuim van melkmeisje bij de action en vil daar handzeep potjes mee. Is echt net zo goed als handzeep en veeeel goedkoper!
Hallo meiden, Ik heb een vraag over het bestellen bij Wehkamp. Ik wilde net luiers bestellen, maar ik kan niet via acceptgiro achteraf betalen. Ik las namelijk in dit topic dat je dit moest doen om de 10 euro korting te krijgen. Ik moet het gehele bedrag op voorhand betalen, dus zonder korting, weet iemand hoe ik dit wel met korting kan krijgen. Bij mijn wehkamp sta ik 10 euro positief in de min. Hoe verrekend deze korting dan als ik op voorhand het gehele bedrag moet betalen. Wie helpt me verder, alvast bedankt.
inderdaad even een mail naar de klantenservice. Dan bestellen zij het voor je. Heb dit in het begin ook eens gehad.
Ik had helemaal mazzel bij wehkamp blijkt nu: Ik had vorige week pampers in m'n winkelwagentje gedaan en m'n lihl code ingevoerd. Toen toch maar niet besteld en weggeklikt. Maandag op het laatste nippertje toch maar een maandbox active fit en een jumbopak simply dry besteld met codes van andere bonnetjes, mijn eigen bonnetje pakte hij niet meer. Gekozen voor acceptgiro. Nu zie ik op de meegestuurde rekening dat er 25 aan lihl korting is gerekend haha!
is normaal bij wehkamp... ingevoerde code wordt direct verwerkt in je administratie.. of je artikel nu wel of niet besteld.