Limmeke hoe heb je dat gedaan bij nettorama? Was dat korting op korting of gewoon de normale prijs? En 1 bon per product of meer?
maar hoe doe je dat met die korting dan? want je kan maar 1 bon per transactie inleveren.. en ik heb maar 1 kortingsbon uit bonusboekje.. dan kan je toch maar 1 fles zo goedkoop krijgen? Nettorama heeft nu actie van: 2 dreft platinum voor 1,99... had 8 flessen..8 bonnetjes kreeg 4 cent retour ariel tabs: standaardprijs 3,49.. 1 bon.. is 24 cent betalen pak je 2 dozen.. krijg je 10% extra korting: 3,14... nog eens 2 bonnen ingeleverd.. kreeg 22 cent retour antikal: 2,39 - 2 euro korting is 39 cent per fles betalen koffieleutjes: kosten normaal 1,29 per pak: 2 pakken 2,58.. ging er nog actie vanaf van 60 cent.. 1,99... dan nog eens 10% bij 2 pakken is nog eens 26 cent.. 1,72.. en dan 1,50 bonnen eraf.. was 2 pakken voor 22 cent
Limmeke bij Ah moet je inderdaad apart afrekenen. Bij de ingang liggen bonusfolders, je kunt er zoveel meenemen als je wil. En dan steeds 1 fles Lenor met 1 voucher en 1 lihl bon afrekenen. Bij de dreft handafwas trok hij beide kortingen van de originele prijs af, handig! Bedankt voor je nettorama uitleg, dan ga ik vanavond nog even!
jah bij dreft lukte het ook dus ik ga maandag proberen, ik ga 1x lenor en 1x ambi pur luchtverfrisser 1x stekker en 1x navul kopen
Ik wist niet dat nettorama zo goedkoop was. Mooie deals! Ik denk dat ik volgende week ook even ga kijken, is wel een half uurtje fietsen, maar dat is het al waard voor de tabs
ik wist het ook niet.. kom er nooit.. is dorp verderop maar heb paar dingen bekeken..ik drink vaak nescafe family cappuccino.. die is daar 2,15 ipv 2,39 bij de overige supermarkten.. de speculoos was daar ook paar duppies goedkoper per potje Head en shoulders was nog geen 4 euro.. enige van nettorama vind ik dat het assortiment niet zo heel groot is.. ze hebben wel alles.. maar keuze is toch beperkt.. maar wat ik zo gezien heb zou ik alleen al op mijn wekelijkse boodschappen per maand zon 40/50 euro besparen.
Hier een half lege nettorama, ze gaan verhuizen er lag maar 1 pak koffieleutjes en 0 Ariël pods of tabs. De gewone flessen Ariël zijn wel heel goedkoop, bij 2 flessen betaal je 4,94 per fles. Daar zijn bonnen van 3,30 voor dus ook leuk. Als de nieuwe open gaat, ga ik nog wel eens terug.
Dit was bij de Ah! Vorige keer was het me niet gelukt, ging ze bonnetje goed lezen. Nu is het wel gelukt 1 pamper, 1 bon van 10 euro. En de vaatwastabketten waren 2,50 EUR en ik had een bon van 3 euro korting. Dus kreeg 50 cent korting op andere boodschappen.