Ja dat is mogelijk. Ik had vandaag die voor de luchtverfrisser en die van nivea tegelijk ingeleverd. Je kan ook meerdere produkten op 1 bon. Bv de houder en de ambi puur spray op de ene luchtverfrisser-bon. Hij haalt geld van beide produkten eraf met die ene bon.
je mag alle bonnen inleveren, maar wel maar 1 van elk. net bij etos geweest.. 6 pakken pampers.. 3 bonnen ingeleverd... ipv 67+ euro nu 14 euro nog wat betaald
Maar mag je van de kortingsbonnetjes van de AH zelf wel meerdere inleveren per transactie? Bijvoorbeeld 2 bonnetjes voor 30% korting op luchtverfrissers. Dat je bijvoorbeeld een spuitbus en een navulling mee neemt?
Dat is dus niet nodig. Die ene bon (de luchtverfrisser bon in dit geval) geeft 30% korting op beide producten, dus zowel 30% op de spuitbus als 30% op de navulling.
Emte doet inderdaad geen korting op korting volgens mij. Zat een jong grietje achter de kassa. Ik zei dat die bon gewoon geldig moet zijn. Toen heeft ze handmatig 10 euro korting geboekt. Dus 20 euro korting op 2 pakken pampers.
Ik had vandaag: Ambi pur houder 1,29 Ambi pur navulling 4,99 Totaal 6,28 30% korting van 6,28 = 4,40 Toen nog 1,29 korting en 2,50 = 0,61 ct betalen Ik heb dus 30% korting gehad op de gratis houder
ze hebben bij de ah ook de optimal puur in de aanbieding voor 1. plus lihl korting van 0,45 cent kom je op 0,55 cent.
Bij de ah lag er geen blaadje om in te vullen voor de gratis vaatwastablet. Wie zou hem in willen scannen of een foto willen plaatsen dan weet ik wat ik in moet vullen en waar het heen moet? wie o wie heeft er nog een kopie voor mij hiervan lees ik nu goed dat hij ook 30% geeft op de navul en gratis stekker? morgen dus weer shoppen als dat zo is. had vandaag de ambipur flush van 1,95 gehaald en daar pakt de bon van 2,00 op alle ambi pur ook bij de ah en de gillete wegwerpmesjes van 6,6 pakt ook de bon van 7,5
IngeM als je naar etos gaat om pamperbonnen in te leveren zou ik dat bij de terp doen deden vorige actie ook niet moeilijk bij de koperwiek wel altijd moeilijk, staat een moeilijke chagerijnige muts achter de balie. mocht het je lukken bij de terp dan hoor ik dat graag hihih
Ik had je net ge pbt. Ik heb nog wel zo'n invulkaart voor je! Enne ah pakt dus Venus bon voor wegwerpmesjes van 6,60?? Super goed, ga ik die halen morgen!! Edit: zie dat ik niet goed heb gelezen... Weet iemand of de venusbon ook op de wegwerpmesjes geldt van Venus?
Zelfs de bon tussen mijn stapel gedaan van de scheermesjes zonder scheermesjes. als je veel haalt valt dat niet op!