Ik ben weer toe aan Lihl bonnen,wanneer.....

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door blije yvon, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakima

yakima Actief lid

1 mrt 2012
    164
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iemand bekend met de etos in nijmegen dukenburg?

2. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je veel boodschappen haalt zal het ok niet opvallen dat je er een paar in je tas laat zitten. Hoe is dit anders?

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    door bonnen te laten scannen van artikelen die je niet hebt.. heb je grote kans dat volgende keer het kassasysteem van appie helemaal dichtgetimmerd is... en we geen bonnen meer hoeven in te leveren..

4. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Zo zie ik dit ook. Verbaas me keer op keer weer dat AH nog meedoet. Ik wil ook graag alles voor de laagste prijs, maar wél eerlijk!

5. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    Eerlijk is het zowieso niet, want actie op actie mag officieel niet (zie bonnen)

6. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Klopt, maar dat vind ik dan nog een ander verhaal dan bewust bonnen inleveren die je niet hebt... Dat vind ik persoonlijk hetzelfde als stelen.

7. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    Mee eens, maar dat het kan is zowieso raar, er zou gewoon een regel in het systeem moeten staan dat je als je het product niet hebt, de korting ook niet krijgt.

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik doe niets wat niet eerlijk is .. kassasysteem doet mee.. dus ben ik niet oneerlijk bezig.. zo kiest mijn Etos ervoor om wel korting op korting op de Pampers te geven omdat ze zo vaak in de aanbieding zijn dat ze zelf zoiets hebben van, als we dat niet doen.. is er maar af en toe een moment dat je de pamperbon bij ze in kan wisselen.

9. marcelensanne

marcelensanne Actief lid

6 nov 2012
    186
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ze zijn bij appie al stuk verder dan vorige ronde he.. nu nog maar 1 bonnetje per transactie per productsoort.. en nu staat ook op bon welke bon je ingeleverd hebt..
    zal niet lang duren voor hun hele systeem gespecificeerd genoeg is dat je werkelijk alleen maar kan kopen wat op bonnen staat..

11. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    @limmeke en dat is ook logisch toch? dat het nu nog zo kan, hebben wij profijt van maar het zou niet meer dan logisch zijn als ze het beter inregelen.

Wil er alleen maar mee zeggen dat het niet zo zwart wit is en dat het hele verhaal eigenlijk nogal twijfelachtig is, en dat het de "fout" van AH is dat je bonnen kan inleveren zonder het product te kopen

12. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik ben het deels met jullie eens hoor, maar €10 korting op twee pakken pampers met de gewone prijs...? Sorry maar dat is toch geen goede aanbieding?? Bij etos ben je met gewone aanbiedingen zonder bonnetjes net zoveel geld kwijt. Zolang het kan bij ah dat je de bon inlevert op maar 1 pak doe ik het en sla ik groot in! Luiers zijn zo achterlijk duur, ik neem het ervan.

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    eens zo hoeven de etos bijvoorbeeld geen extra baby zegels op hun eigen luiers te geven omdat die er al op de verpakking zitten. Maar mijn etos franchise kiest ervoor om dat wel te doen, het hoofdkantoor laat ze daar vrij in blijkbaar...dus als ze ervoor keizen om korting op korting te doen, dan mogen ze dat ook....maar dat houdt niet in dat alle winkels dat doen.

idem voor de albert heijn, al zijn die iets meer gebonden aan landelijke regels van korting op korting....:)

14. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mee eens! ze maken er al dik winst op

15. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    Ben het er ook mee eens hoor, en haal alles ook met korting op korting, maar ik wilde alleen maar zeggen dat alles grijs is en het dus niet perse zo zwart wit is

16. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Ho, zo bedoelde ik het ook niet hoor... Mij ging het om de opmerking bonnetjes inleveren van producten die je niet eens hebt... Dát vind ik diefstal. Als je 1 op 1 inlevert, vind ik aan het kassasysteem van de winkel, die dat maar moet weigeren als ze er niet aan mee willen doen...

17. inge84

inge84 Lid

12 aug 2007
    96
    0
    0
    duidelijk hoor, snap je helemaal. Vind alleen dat de lijn in deze nogal vaag is, wat kan wel en wat kan niet

18. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Iemand al aanbiedingen van deze week bij Kruidvat geprobeerd? Zoals de Venus of Gilette voor €3 met bonnen??

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    KV doet geen korting op korting. Volgens mij is dat al heel vaak gezegd ;)

Weer terug van een rondje AH (moet wel vaak deze week hahaha) 1 oral B stages borstel voor S. (staat op het plaatje dus ging er vanuit dat die wel mocht), een 123 tandenborstel voor mama , tube tandpasta (die van 3,85 die dus bij de bon hoort), zak dreft (35%) en ambi stekker vulling voor 2,29. De tandenborstels/tandpasta combi kwam uit op -4 cent, de Dreft op 1,33 en de stekkervulling op 1 euro.

Lees nu pas dat ik de luchtverfrisser ook mee had kunnen nemen :( Wat is de goedkoopste bij AH (en die wel bij het bonnetje hoort)

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die gratis stekker is het goedkoopste.. daar gaat nog 30% vanaf

Deel Deze Pagina