Zou je bij de Etos ook het volgende kunnen doen: De mascara van max factor is 2e gratis Dan kan je er dus twee nemen en twee bonnetjes inleveren toch? Krijg je er 1 gratis en op de tweede eigenlijk 6 korting. En met de Wella toch hetzelfde dan? Tweede gratis, maar je koopt er twee dus kan je twee bonnen inleveren?
Op de bon staat 1 per aankoop. 1+1 gratis is 1 aankoop volgens mij. Dus dan kun je geen 2 bonnetjes inleveren (soms nog niet eens 1 heb ik dus gemerkt bij winkels)
Zou wel leuk zijn, is maar net hoe streng ze zijn. Ik heb van de week uiteindelijke meerdere Gillette tegelijk kunnen kopen, ze zeiden eerst dat niet kon maar toen ik in meerdere keren wou afrekenen kon het toch in 1 keer.
Met de pamperactie bij etos kon ik ook gewoon drie bonnen inleveren terwijl ik maar 4 pakken zou afrekenen ivm de actie 2+1 gratis. Dit lijkt mij toch hetzelfde? Ik ga wel naar een filiaal waar ze niet zo moeilijk zijn haha
heb net navraag gedaan bij mijn etos... en je kan 2 bonnetjes inleveren .. hier nog 2 gilette bonnen.. zou dus 2 scheermessen gratis zijn met nog 51 cent toe.
Ik had nog een pot speculoos chocopasta, maar ook koffieleutjes en twee pakken optimel puur voor 1,10 En bij jumbo haha! Zou helemaal toevallig zijn als het bij dezelfde jumbo was whahaha!
Wat zijn deze week nu de beste aanbiedingen? Ksn iemand voor mij het product met naam noemen em dan welke bon of bonnen erbij? Ik vind het moeilijk. ......
Etos: Pampers 2+1 gratis Inleveren pamper baby dry bon Wella 1+1 gratis Inleveren 2 (of 1) wella bonnen Max factor mascara 1+1 gratis Inleveren 2 (of 1) max factor bonnen Olaz 50% korting Inleveren olaz bon Gillette 2e gratis Inleveren 2 (of 1) Gillette scheersysteem bon Albert Heijn: Alle ambi pur 2e gratis Inleveren ambi pur flush, navulling en textielspray (en misschien de houder) bonnen T/m woensdag bij blokker: Antikal Inleveren antikal bon