Ik kan het eigenlijk niet geloven, maar de plus spatte van de test af! En dat terwijl: - we deze maand door ziekte/ vermoeidheid alleen op dag 6 van mijn (regelmatige) cyclus gevreeen hebben. - ik me er net bij neergelegd had dat het eigenlijk wel goed voor me zou zijn als het nog wat langer zou duren. Ons kleintje is net 1 en slaapt nog niet altijd door. Ik ben geregeld bekaf. Soms zo erg dat ik me wel eens afvraag of we een tweede uberhaupt wel aan zullen kunnen. - ik net weer fanatiek aan het sporten ben en weer blij ben met m'n lichaam. Tja... Maar als het allemaal goed blijft gaan, ben ik wel ontzettend blij hoor!!
Wat lief... Dank jullie wel allemaal! Het begint langzaamaan door te dringen dat ik het allemaal nog een keer mee mag maken. Weer een dikke buik, weer de spanning, pijn en blijdschap van een bevalling, weer die bijzondere kraamtijd... Mijn eerste bevalling was een zware. Hopelijk heeft iedereen die zegt dat elke bevalling anders is gelijk.
Van harte! en als je ukkie van 1 op bed ligt smiddags ga zelf ook ff lekker liggen. En sporten kun je blijven doen (kijk alleen uit met verzuring) Succes!