Hallo allemaal, Ik durf het nu pas echt te geloven. Na een week wachten vanochtend weer getest en de strepen waren nu nog duidelijker. Ik durfde nog niet echt blij te zijn vorige maand is het dus fout gegaan, ik was gewoon ongesteld geworden deze keer ook maar wel minder. Dus mijn gevoel heeft gelijk gehad ongesteld maar toch zwanger, het is een wonder. Verloskundige gebeld en mag 3 april komen, spannend. Ik heb alleen geen idee hoelang ik zwanger ben i.v.m. de miskraam, bij inwendige echo op 22 feb stond het ei op springen zei de verloskundige dus dan zal het wel rond die datum bevrucht zijn! Ik kan niet wachten op de echo dan weten we hoe lang we zwanger zijn! Kus amidala
Gefeliciteerd ! goed nieuws! je kan de datum van je mk gebruiken als eerste dag van de laatste mentruatie.
Allemaal bedankt voor jullie reacties, het is erg fijn! Ik ben nog erg onzeker maar jullie felicitaties helpen me! Kus amidala
Gefeliciteerd Amidala! Ik ben ook weer zwanger na een miskraam vorige maand. Kan snel gaan he? Maar wel spannend! Jente