Ik ben zwanger! Maar kan 't nog niet echt geloven

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Secret, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    In juli gestopt met de pil...we dachten allebei, joh, het zal toch nog wel even duren, maar dan ben ik vast gestopt.

Donderdag 9 oktober zou mijn menstruatie moeten zijn, maar nee. Zondag vertelde ik een vriendin dat ik nog geen menstruatie had, maar ik had wel buikpijn, dus zou de volgende dag 't wel worden dan.
    Maar nee....

Ik heb op zaterdag 18 oktober toch maar een test gehaald (ook omdat die vriendin zei: test nou maar, dan weet je 't!), én folium! Want ja, misschien was ik wel zwanger en ik slikte dat nog niet, omdat ik het niet verwachtte, en we waren ook nog niet heel serieus bezig.

Ik heb gewacht tot mijn vriend thuis was en heb dinsdagochtend 21 oktober getest. Ik was toen 11 dagen overtijd. En ik was zó verbaasd, maar ook blij tegelijk toen ik 2 streepjes zag! Kon het alleen niet geloven.
    Woensdagochtend nog maar es testen. En ja hoor, wéér positief! :D
    Donderdag naar de huisarts, ik dacht die gaat me ook nog testen, dan weet ik het écht zeker. Maar ze vertelde dat als ik 2x positief had, ik er niet meer omheen kan. :)

Ik ben dus ruim 6 weken zwanger nu.
    Toch voel ik me nog niet zo. Ik kan het ook nog niet echt geloven, wil het wel, maar heb angst dat het mis gaat. Waarom weet ik niet. De eerste 12 weken zijn heel onzeker zeggen ze.
    Ik doe wat rustiger aan en hou er natuurlijk rekening mee, maar totdat ik bij de verloskundige ben geweest en die zegt of kan laten zien dat het echt waar is, kan ik het denk ik pas echt geloven.

Wat een lang verhaal heb ik getypt :confused:

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

4. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    Gefeliciteerd!

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!

Grt Vanilia

6. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer er van te genieten.

Liefs wolly :)

7. Marleen86

Marleen86 Actief lid

5 sep 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Gefeliciteerd!

8. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Proficiat!

9. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

10. angelique83

angelique83 Bekend lid

28 jun 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

11. Es1986

Es1986 Lid

2 jul 2008
    61
    0
    0
    Thuisblijfmoeder
    Gefeliciteerd, geniet ervan!

Groetjes Es

12. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

13. meisje1983

22 okt 2008
    30
    0
    0
    hey hallo

gefeliciteerd, ik weet sinds vrijdag dat ik zwanger ben, maar kan het ook nog niet geloven. Wij waren 9 maanden bezig en maakte me al een beetje zorgen of alles wel goed was.
    Nu maar hopen dat alles goed gaat.
    heb je al een afspraak gemaakt voor de eerste echo? ik nog niet
    Ik zit nu ook in mijn 6de week.
    groetjes

[

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :baby:

15. Secret

Secret Lid

26 okt 2008
    27
    0
    0
    Capelle aan den IJss
    Dank je wel allemaal!

Ik heb vandaag een afspraak gemaakt bij de verloskundige.
    Hij staat voor 17 november, dan zit ik mijn 9e week.
    De huisarts zei ook dat ik bij week 9 een afspraak moest maken.

Net gesport, maar het ging helemaal niet zo als altijd. Maar ben "pas" 6 weken, zou het toch nog steeds moeten kunnen? Ik doe aerobics en fitness (cardio en kracht). Maar goed, ik denk dat ik maar goed naar mijn lichaam moet luisteren. Ben ook bang dat ik 'n verkeerde beweging maak ofzo... :(

:rolleyes:

16. hihi

hihi Actief lid

23 okt 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Ik moest dus ook 9 oktober ongesteld worden, maar werd het dus ook niet. Die week ervoor veel spanningen gehad, dus dacht dat het daardoor kwam. Maar maandag nog steeds niet en toen kon ik echt niet meer wachten hoor. Gelijk een test gehaald en 's avonds gekeken.
    Dat jij nog tot zaterdag kon wachten zeg....

17. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Fijn voor je hoor, lekker genieten en probeer je niet teveel zorgen te maken. Is heel logisch, deed (en doe) ik ook, maar als het misgaat merk je dat vanzelf, en je kunt er niets aan doen.

Wat sporten betreft kan je er al wel wat van merken nu, met name dat je het sporten minder lang vol houdt, dat gaat weer over, na 12 weken vind je hernieuwde energie, en kan je weer de hele wereld aan. Sporten kan totaal geen kwaad, zolang je je maar niet compleet buiten adem sport. Dus gewoon lekker blijven sporten.

Veel zwangerschapsplezier...

18. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan het ook nog steeds niet echt geloven. Wij zijn nu ook 6 weken zwanger maar ik ben niet helemaal zeker van mijn laatste ongesteldheidsdatum. Daarom morgen maar even de VK bellen maar het is wel zeker dat ik dik overtijd ben en dat 4 zwangerschapstesten duidelijk aangeven dat ik ZWANGER ben. Maar verder voel ik nog niks, ook niet echt kwaaltjes. Daardoor kan het misschien ook wel komen dat je het niet geloofd ;)

Eigenlijk sport ik helemaal niet. Maar er staat wel een crosstrainer op zolder en ik ben van plan om daar wat op te gaan lopen. Niet heel intensief maar dat ik toch per dag wat sport. Daar voel ik mijzelf ook beter bij. Wandelen & zwemmen is ook heel goed. Heeft iemand ervaring met zwemmen?

19. Prinsesje23

Prinsesje23 Niet meer actief

Dit bericht ging niet goed...

20. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    AAAAHHHHHH
    vänmiddag "effe"tussen neus en lippen door een test gedaan want ik had een paar dagen bruin bloed en vandaag ineens niet meer.
    Nou check mijn album. Ik ben zwanger en kan het nog niet geloven. Morgenochtend even met ochtend urine testen en dan ben ik helemaal overtuigd.

Deel Deze Pagina