Ben ik nu wel of niet zwanger wordt gek.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Meid23, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen.

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen.
    Ik word namelijk helemaal gek.

ik ben begin juli voor het laatst ongesteld geworden ben toen namelijk met de pil gestopt.
    Vervolgens heb ik geen last gehad van kwaaltjes ofzo. Maar nu sinds een week heb ik echt raar gevoel in mijn onderbuik, niet zoals bij ongesteldheid. en sinds weekend ontzettend misselijk. kan bepaalde dingen niet ruiken want dan begin ik weer misselijk te worden.

Nu ben ik maandag naar de dokter geweest of ja naar de assistente hihi. en hun hebben test gedaan was negatief zeiden ze maar voel me toch anders dan normaal. dus ben ik zelf nog test gaan doen. En daar was een licht streepje te zien. zie foto. ik blij natuurlijk want wil heeeeeeel graag een baby, Heb zelfs fabrikant gebelt en die zeiden dat ik wel bevrucht was maar dat alsnog fout kan gaan zonder dat ik het merk. dus dat ik na een week nogmaals moet testen. vandaag weer test gedaan kruidvat en clearblue met zwangerschapsindicator ja sorry wil gewoon dat ik nog mer zekerheid krijg.
    En beiden waren negatief.

Wat nu?

Toch nog altijd wachten. want heb nog altijd raar gevoel in mijn onderbuik en met vlagen misselijkheid.

Maar op de foto is het toch echt twee streepjes te zien?!
    Wat zeggen jullie

2. Tigger77

Tigger77 Actief lid

11 sep 2009
    116
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze uitslag had ik vorige week ook en dacht toen zal vast wel niet. Gisteren toch maar weer getest omdat ik ook allemaal last had van kwaaltjes, en ja hoor!
    Maar dan is het echt nog maar pril hoor en niet al v.a. juli denk ik...

Ik zal voor je duimen...

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dat is toch een predictortest?
    Die schijnen wel vaker vals positief te geven...

4. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Zou bijna zeggen lijkt er wel op...

5. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het lijkt er idd op. en nee niet vanaf juli al zwanger. maar ben altijd al onregelmatig ongesteld geweest, maar me vriend en ik hadden besloten dat we toch een baby willen hihi. En zijn sinds maand een beetje aanklussen. Nu voel ik me sinds week echt anders en raar gevoel in mijn onderbuik, ook heb ik dat heel veel misselijkheid, en geen pijn of gevoeligheid in me borsten maar wel dat het wat zwaarder aanvoeld, ja sorry weet niet precies hoe ik moet zeggen.

Maar kan het niet zo zijn dat ik pas sinds een paardagen zwanger ben? bevrucht? en dat als ik volgende week doe dat test dan donkerder uitziet?
    maar wel raar dat andere testen negatief uitslaan.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    is het een predictor test?

7. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja.

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    als je dan met andere testen negatief hebt getest (met ik neem aan ochtendurine),
    ben je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger.

9. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar hoe kan die test dan verkleuren als ik een hcg in mijn lichaam heb en er geen voorgedrukte lijntje is.Ik heb ook naar predictor zelf gebelt en die zeiden dat ik bevruchting kan hebben, maar dat nog erg pril is. Maar dat wat op forums staat dat geen goede test is omdat in begin heel veel kans is dat het lichaam het vruchtje tohc nog zelf afstoot.

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik zie hem duidelijk hoor!! alvast een voorzichtige felicitatie!!:D

P.s bij mij was ie ook zo,en werd ie steeds donkerder!;)
    En bij mijn vriendin die niet zwanger was,gaf ie ook echt helemaal niks aan ook niet licht

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik zou ff een weekje wachten en dan nog een keer testen met bijv. clearblue

13. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb met deze Predictor test zo'n zelfde streepje gehad.....wat best een tijd duurde eerdat hij echt donkerder werd!
    Omdat ik al bij de gyn liep is er toen na een week getest op HCG en dat was toen nog net geen 50...vandaar de lichte test.
    Het is uiteindelijk goed gekomen (zie banner ;))
    Laat ik een voorzichtige uitspraak doen....ben natuurlijk geen dokter, maar afgaande op mijn ervaring zeg ik: Bevruchting heeft plaatsgevonden! Het anders voelen kan natuurlijk je eisprong zijn geweest. Ik zal voor je duimen, maar ga er voorzichtig vanuit dat ik je voorzichtig kan feliciteren!
    Bij mij heeft de Predictor echt niet vals getest, maar was wel net zo vaag...........
    De een heeft meer tijd nodig dan de ander om HCG aan te maken....qua innesteling,

Mirre

14. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen ik ging testen had ik eerst een neg. test. Een paar dagen later heb ik getest met een nieuw merk (matcare). Toen had ik tot 'mijn grote verbazing' een positieve test, een heeel licht streepje.

Mijn huisarts gebeld, en zij zei: ook een licht positieve test, is een positieve test. Dus ik zeg ook alvast gefeliciteerd. Nu hopen dat het zo blijft!

Zet m op!
    Mannin

15. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    2 maanden terug heb ik midden in me cyclus getest met predictor (niet de vroege)maar de gewone en niet te geloven maar een tweede streep...en ik had me ei nog niet eens gehad :( :( :(

Conclusie ...ik had gehoort over de vals posi testen van predictor en had echt zoiets van nee dat kan toch niet !!!!!!

Dus wel....ik was niet zwanger ...kon het ook niet eens zijn en toch posi :$

Echt van mij mogen ze die testen uit de schappen trekken...:x

Wat een diefstal en dan niet eens te denken aan de emotionele kant van het blij zijn met een zwangerschap die er niet eens is...

Ik hoop voor jou dat het waar is ,en dat je echt zwanger bent....
    Maar er zijn heel veel dames hier op deze site die vals posi hebben getest.....

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zie 2e streepje
    zou wel over paar dagen een ander test doen misschien van kruidvat 2 voor 5 euro scheelt ook erg veel meissie

17. Meid23

Meid23 Lid

8 dec 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar ben ik weer hihi
    Het is nou maandag geweest da tik die test hieronder gedaan heb
    en heb vandaahg een predictor normale test dus geen vroege test gekocht en dezse was negatief. maar de DA eigenmerk test gaf al gelijk ook een heel licht streepje aan. na 2 uur ging ik weer naar test kijken maar was er niks meer te zien. maar ik weet zeker dat licht lijntje te zien was en je hoefde het niet in het licht te houden want je zag het duidelijk, me vriend heeft ook bekeken en die merkte het ook gelijk dat er weer een streepje was. Ook heb ik nog altijd dat rare gevoel in mijn buik gister erg hevig, en misselijkheid met vlagen en ook mijn borstenvoelen ze zwaar aan. en af en toe steken erin.

Wat denken jullie nu??

18. Danique2007

Danique2007 Actief lid

5 okt 2009
    170
    0
    0
    Limburg
    Ik zie eerlijk gezegt ook duidelijk dat 2e lichte streepje. Zo zag mijn aller eerste test er ook uit en geloofde toen ook dat de uistslag vals was en heb hem weg gegooit. 2 weken later bleek ik wel degelijk zwanger, had alleen nog te weinig HCG.

Deel Deze Pagina