Hallo meiden, Gistermiddag en vanochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en er kwam een tweede streepje. Het is nog geen knallende test, maar ik zit ook nog twee dagen voor mijn nod. Maar toch is het tweede streepje goed te zien. Morgen of overmorgen ga ik nogmaals even testen om te kijken of de streep duidelijker wordt, maar daar ga ik wel vanuit. Dit is mijn derde zwangerschap. Ik heb hiervoor twee keer een miskraam gehad. Dus hopelijk mag alles nu eens goed blijven gaan. 3x is tenslotte scheeprecht. Liefs Hummel.
Hey Hummel. GEFELICITEERD met je zwangerschap, ik hoop nu echt dat alles goed mag gaan en dat jullie heerlijk van het zwanger zijn kunnen gaan genieten. Heel veel liefs wolly
hummel een voorzichtige proficiat ik hoop dat je volgende testjes toch een duidelijk streep tonen dan kan je lekker gaan genieten
Ik heb zo net getest met een clear blue digitale test en er kwam ZWANGER te staan. Dat wou ik even kwijt. Liefs Hummel.
Hummel, Gefeliciteerd. Ik hoop dat alles goed blijft gaan. Op naar een prachtige echo. Groetjes, Elvira
hey hummel proficiat nu zijn we weer bijna tegelijk zwanger helaas vorige keer ook een mk. maar 3 keer scheepsrecht ja maar hoop bij mij dat het goed blijft zitten. ikga goed duimen geniet ervan ondanks de onzeker weken.
Van harte Hummel! Stay positive! Ook ik heb hiervoor 2 miskramen gehad..en nu al 25 weken zwanger! Probeer te genieten! Liefs, paula
Gefeliciteerd en geniet er van. ook ik heb hiervoor 2 miskramen gehad. en hoop dat nu alles goed blijft gaan. en dat hoop ik ook voor jou. en als ik me niet vergis gaan we gelijk op Groetjes Deeske