Heeft iemand de Easywalker Sky? Ik zit te twijfelen of ik 'm zal bestellen via de ING rentepunten winkel voor 340 euro, maar ik wil even weten of het een goeie wagen is, of dat er veel nadelen aanziten. We hebben nu de X-adventure, en het zitgedeelte vind ik echt heel vreemd, ze ligt half. Deze heb ik gekocht via marktplaats, nu willen we graag een nieuwe, maar wel een goeie dus vandaar even mijn vraag! Ben benieuwd..
Ja ik heb de easywalker SKY en vind het een heerlijk wagen! Ook via rentenpunten besteld Enigste "nadeel" maar daar kwam ik ook pas achter toen een vriendin van mij een andere wagen had, is dat je hem niet 2 kanten op kan zetten. Dus als je kindje in de buggy zit, zit het van je af. Maar verder prima wagen,vooral makkelijk in bos etc!
Oh leuk, ook via de rentepuntenwinkel! Ik vind alleen de kleuren niet zo denderend, ga denk maar voor de zwarte als we h'm doen. Eerst kon je kiezen uit meer kleuren trouwens.. Bij de wagen die we nu hebben zit ze ook van me af zeg maar, dus wat dat beteft hoef ik 't niet te laten..! Bedankt voor je reactie!