De luiers die ik gebruik, staan er helemaal niet tussen. Ik gebruik van het merk Nature Babycare. Ze zijn alleen te koop bij Etos, maar NIET VAN Etos. Ik ben er zeer tevreden over! Ze lekken nooit door, zijn soepel en goed vast te maken. Ze doet er 's nachts makkelijk 12 uur mee. En het is milieuvriendelijk, ook belangrijk vind ik zelf. De verpakking van luiers en billendoekjes mogen bij het GFT afval. De luiers zelf zijn voor 70% biologisch afbreekbaar.
Pampers! Ik heb wel eens een pak van eigen merk AH geprobeerd maar die vind ik veel te stug en te dik.
Tot nu toe altijd pampers gebruikt, maar we zijn nu over op broekjes en die vind ik van de pampers niet fijn. Dus ben nu andere merken aan t testen. Oh en even heel erg offtopic...topicstarter, kom jij uit de zaanstreek toevallig? Gezien je typfoutje in de titel, gebreukt ipv gebruikt? Klinkt erg zaans haha (ja doe t zelf ook namelijk)
Pampers in de aanbieding en anders die van de Aldi die bevallen mij echt super goed.. Kruidvat bevalt mij niet elke keer kleertjes nat ....
ik gebruik ook altijd de pampers en dan nu vooral de active fit erg fijn vind ik die, ik koop ze wel altijd in de aanbieding en dan ook nog met de bonnen van lekker in het leven dan krijg je bij etos nog eens extra 10 euro korting zelfs als ze in de aanbieding zijn dus sla altijd een hele boel tegelijk in
Ik gebruik alleen Pampers. Heb wel eens andere geprobeerd, maar was er nooit helemaal tevreden over. Ik wacht overigens wel altijd tot het 3 halen 2 betalen is, dan zijn ze nog vrij goedkoop ook.
pampers op het kdv krijgt ze kruidvat en die zijn ook prima maar ik koop pampers in de aanbieding en dan zijn ze goedkoper of net zo duur dus prima xxxxxxxxxxxxxx
Ik heb vorige week eens een pak aldi luiers gekocht, en ze bevallen echt net zo goed als de pampers baby-dry. Het grote verschil is dat ze meer dan de helft goedkoper zijn. Ik kocht een pak van 90 aldi-luiers voor maar 12 euro.
Pampers baby dry. Ik heb een keer AH gekocht maar die staat nog bijna vol in de babykamer voor noodgevallen. Wat een stugge dingen! Aan de onderkant vouwt ie een stukje dubbel en daardoor zit alleen de voorkant vol met plas en is de achterkant leeg. Ze worden ook veel harder als ie vol zit en dan is het piemeltje van mijn zoontje helemaal plat...