Welk digitaal foto album is nu echt van goede kwaliteit

Discussie in 'De lounge' gestart door Smile, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Na lang wikken en wegen besloten om toch maar digitale foto albums te maken. Scheelt een hoop inplakken en bladert toch wat lekkerder.
    Maar ja....er zijn zooooooveeel aanbieders. Omdat de boeken redelijk aan de prijs zijn, zoek ik echt goede kwaliteit. Dus scherpe foto's!! We hebben een super camera, dus daar ligt het niet aan...
    Wie heeft tips??

2. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind top-fotoalbum <punt> com erg fijn (mag ik hier gewoon links plaatsen?). Goede kwaliteit, dikke bladen en op je eerste boek krijg je 15 euro korting. Ik ben er erg blij mee!

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Top fotoalbum....ik ga neuze!

4. Vollutto

Vollutto Niet meer actief

Ik heb er pas 1 bij de Aldi laten maken. Prachtige kwaliteit, fijne prijzen en erg snel in huis.
    Het is ook niet zo moeilijk samen te stellen.

5. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    kruidvat.
    Als je thuis de foto`s in het boek zet kan je al zien of hij scherp is of niet.

6. moorske

moorske Actief lid

4 jan 2008
    479
    0
    0
    hier van die losse fotobladeren van de hema.
    kun je steeds makkelijk bij blijven bestellen en bijvoegen.
    Hier nu een map waar 3 jaar in zit

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind de boeken van Blurb.com tot nu toe het mooiste!
    Van myphotobook.nl zijn ook wel mooi, maar ik vind hun software minder fijn dan die van Blurb.

8. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    ik bestel ze eigenlijk altijd bij neckermann...ben er heel tevreden over, zowel de prijs als kwaliteit is erg goed en ook de levertijd

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    +1 :)

10. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hema! Zelfde fotokwaliteit als albelli, want daar laten ze de boeken drukken, is alleen een stuk goedkoper ;)

11. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    Wel apart dat Hema en Albelli bij dezelfde drukker zitten want ik heb een heel mooi boek van de Hema en een slecht boek van Albelli. De service is wel goed bij Albelli want kreeg zonder gezeur meteen een nieuw boek, maar ook die voldeed niet vergeleken met die van de Hema. Albelli heeft wel leuke achtergronden etc. maar ik ben dus voor Hema.

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Albelli en Hema zijn echt hetzelfde :D wist het eerst ook niet maar ze hebben dezelfde klantenservice voor de fotoboeken, en stuurde laatst een mail naar de Hema over een vraag over mijn fotoalbum bestelling en toen mailde albelli me terug over mijn bestelling vd Hema :D

13. Veronique79

Veronique79 Niet meer actief

profotonet, zonder twijfel.
    Heb hier zelfs een trouwalbum gemaakt. Prachtig, maar niet de goedkoopste.

top-fotoalbum op de 2de plek, ook zeer goede kwaliteit en minder duur dan profotonet.

Deze 2 zijn tot nu toe de enige 2 die ik gevonden heb, waar je niet van die irritante blokjes in je foto's hebt met afdrukken. De foto's in deze boeken zien eruit alsof je de foto's hebt laten afdrukken en zelf ingeplakt.

14. Eylem

Eylem Niet meer actief

myphotobook, hele mooie kwaliteit, heb daar onder meer ons trouwalbum gemaakt. Maar niet de goedkoopste.

15. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    Helemaal mee eens! Profotonet is super om je album te maken, maar overigens ook voor het afdrukken van trouwreportages.

16. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Profotonet...had ik al gehoord...inderdaad duur, maar waarschijnlijk dan wel de moeite waard. Bedankt voor alle tips hoor!!

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik gebruik Albelli, ze hebben leuke extra's en een mooi album.

Deel Deze Pagina