Na lang wikken en wegen besloten om toch maar digitale foto albums te maken. Scheelt een hoop inplakken en bladert toch wat lekkerder. Maar ja....er zijn zooooooveeel aanbieders. Omdat de boeken redelijk aan de prijs zijn, zoek ik echt goede kwaliteit. Dus scherpe foto's!! We hebben een super camera, dus daar ligt het niet aan... Wie heeft tips??
ik vind top-fotoalbum <punt> com erg fijn (mag ik hier gewoon links plaatsen?). Goede kwaliteit, dikke bladen en op je eerste boek krijg je 15 euro korting. Ik ben er erg blij mee!
Ik heb er pas 1 bij de Aldi laten maken. Prachtige kwaliteit, fijne prijzen en erg snel in huis. Het is ook niet zo moeilijk samen te stellen.
hier van die losse fotobladeren van de hema. kun je steeds makkelijk bij blijven bestellen en bijvoegen. Hier nu een map waar 3 jaar in zit
Ik vind de boeken van Blurb.com tot nu toe het mooiste! Van myphotobook.nl zijn ook wel mooi, maar ik vind hun software minder fijn dan die van Blurb.
ik bestel ze eigenlijk altijd bij neckermann...ben er heel tevreden over, zowel de prijs als kwaliteit is erg goed en ook de levertijd
Hema! Zelfde fotokwaliteit als albelli, want daar laten ze de boeken drukken, is alleen een stuk goedkoper
Wel apart dat Hema en Albelli bij dezelfde drukker zitten want ik heb een heel mooi boek van de Hema en een slecht boek van Albelli. De service is wel goed bij Albelli want kreeg zonder gezeur meteen een nieuw boek, maar ook die voldeed niet vergeleken met die van de Hema. Albelli heeft wel leuke achtergronden etc. maar ik ben dus voor Hema.
Albelli en Hema zijn echt hetzelfde wist het eerst ook niet maar ze hebben dezelfde klantenservice voor de fotoboeken, en stuurde laatst een mail naar de Hema over een vraag over mijn fotoalbum bestelling en toen mailde albelli me terug over mijn bestelling vd Hema
profotonet, zonder twijfel. Heb hier zelfs een trouwalbum gemaakt. Prachtig, maar niet de goedkoopste. top-fotoalbum op de 2de plek, ook zeer goede kwaliteit en minder duur dan profotonet. Deze 2 zijn tot nu toe de enige 2 die ik gevonden heb, waar je niet van die irritante blokjes in je foto's hebt met afdrukken. De foto's in deze boeken zien eruit alsof je de foto's hebt laten afdrukken en zelf ingeplakt.
myphotobook, hele mooie kwaliteit, heb daar onder meer ons trouwalbum gemaakt. Maar niet de goedkoopste.
Helemaal mee eens! Profotonet is super om je album te maken, maar overigens ook voor het afdrukken van trouwreportages.
Profotonet...had ik al gehoord...inderdaad duur, maar waarschijnlijk dan wel de moeite waard. Bedankt voor alle tips hoor!!