Zo gaan ze wel lekker lang mee! Het had ook echt een actie van mij kunnen zijn.. En je dan hardop afvragen welke idioot het bedenkt om er dopjes op te doen..
Hahaha, zoiets zou ook echt iets voor mij zijn. Zo irriteerde ik me een tijdje geleden al maanden dood aan de afstandsbediening van de dvd speler. Dat ding deed het al tijden niet meer goed en ik moest echt zo hard drukken op de knopjes dat mijn vingers half afstierven. Uiteindelijk zei mijn vriend: Goh, heb je al eens gedacht aan nieuwe batterijen?? En ja hoor, nieuwe batterijen en de afstandsbediening is zo goed als nieuw.. Dat ik daar niet aan had gedacht..
hahaha! Das wel de toppunt van euhh slimheid ruikt je huis wel lekker nu?Als je maar straks niet gaat opscheppen met ohhh mijn app ging maanden mee
Ja joh, ik kwam thuis, ik denk, zo dan, ik heb goed schoon gemaakt vandaag! Maar dat was dus dat ding En waarom pas na 3 maanden.. Ik heb vaker van die dingen gehad, maar die waren van de euroland, werkte ook voor geen meter (of zal dat toen ook gekomen zijn door de dopjes die er nog op zaten? ).. Wist ik veel joh
offtopic je onderschrift Geweldig ontopic haha prachtige actie Dacht alleen gelijk, zulke dingen zijn ook echt voor mij