dat heb ik ooit gehad op Rhodos, ik werd daar helemaal lekgeprikt door muggen, en ik krijg van die mega bulten. Dus zo'n apparaatje gekocht... Maar werd nog steeds erg veel gestoken.... snapte er niets van. Tot ik dat ding uit het stopcontact haalde.. zat het folietje (dus ipv dopje) er nog op... Ben dus net zo slim
Mja ach...om maar lekker in herhaling te vallen....ik herken mezelf helemaal in dit verhaal Vraag me nu af of dit iets vrouwelijks is.... maar goed..mannen zouden zoiets al niet kopen dus
Mijn oom maakt bijv verjaardagsfotos en komt er na en dag pas achter dat er geen SD kaart in z'n fototoestel zit hihi ook weleens gehad dat hij de batterijen met plastic en al in de afstandsbedienijg had gedaan en zich afvroeg waarom hij het niet deed
haha, was het nog vroeg in de ochtend of was je gewoon te enthousiast! Ik ben ook zo'n doos , door weinig geduld of enthousiasme vergeet ik ook welleens van die dingen haha ik vind het ook heerlijk van die geur dingen maar wat echt goed werkt, zijn van die geurolien, waar een kaars onderzit die dan het water gemengd met oliedruppels verdampt. mn huiskamer is te groot voor 1 zon electrische geurverspreider en dit werkt echt goed!!! Bij de xenos heb je best lekkere geurtjes...