Zag pas in een tijdschrift een heel leuk idee staan. Ze had van verschillende vrolijke behangstukken rondjes gemaakt en op de muur geplakt. Lijkt me ook erg leuk om te doen. Alleen hoe kom ik aan stukken behang? Om nou hele rollen te kopen word ook erg duur denk ik omdat ik meerdere motieven wil hebben. Misschien hier meiden een stuk behang over waar anders niks mee gedaan word? Of een tip waar ik het vandaan kan halen?
Had daar ook aan gedacht maar ik ken ze van de Gamma en als die net zo groot zijn zijn ze eigenlijk wat te klein.
Bij de meeste bouwmarkten hebben ze wel proefstukjes behang, vaak van 10/20 cm... Als je (gratis) iets groters zoekt is de hornbach een idee, daar hebben ze rollen behang liggen waar je zelf een stuk vanaf kunt scheuren, dus dan heb je wat grotere stukken. Wij hebben zo een soort wandschildering in de babykamer gemaakt met uitgeknipte stukjes behang. Heeft niks gekost en is hartstikke leuk geworden succes!
Waar kan ik vinden dat ik per meter kan bestellen? Als ik op een behangrol klik staat er hoeveel meter die is en de prijs erbij niet per meter.
Groningen is het dichtsbij maar nog wel even een eindje weg. Klinkt leuk wat je hebt gedaan trouwens. Misschien toch bij de Gamma kijken.
bij winkels al Decokay enz, kun je oude "boeken/mappen" ophalen waar grote stukken behang in zit. Ieder seizoen krijgen ze nieuwe boeken en gebruiken ze de oude niet meer. Wij gebruiken die boeken namelijk veel op mn werk, en kunnen die zo gratis ophalen!
Klik op behang, dan krijg je allerlei hokjes waar je op kunt klikken. Het laatste hokje is behang per meter
Of kadopapier gebruiken. Is wel een stuk dunner maar misschien kan je het ergens op plakken. Of A3 papier van de hobbywinkel. Hoe groot moeten de rondjes eigenlijk zijn?
Bij behangwinkels de oude showboeken vragen. Dat doet mijn moeder ook voor haar poppenhuizen. Ze hebben ze niet altijd liggen, maaar als je aangeeft dat je ze graag wilt hebben, dan kunnen ze de boeken voor je opzij leggen.
je zou mischien ook scrap boek papier kunnen gebruiken . zolang je niet te veel lijm gebruikt moet dit ook wel werken en dat papier is in alle kleuren en patronen te krijgen
Ik zag vandaag toevallig bij de Praxis dat ze ook hele rollen behang hebben liggen in de schappen waar je zo een stuk van af kunt knippen/scheuren.
Bedoel je dat je dus zeg maar ook een halve meter kan knippen en afrekenen? Dat zou perfext zijn. Praxis zit hier ook.
Ik durf niet te zeggen of en wat je zou moeten betalen hiervoor; ik had voldoende aan de kleinere stalen. Misschien even vragen aan iemand in de winkel?