Wie weet waar ik driekwart leggings kan vinden? Heb behalve de Hema nog nergens anders gekeken. Heeft de H&M ze? Leggings die een beetje mooi om de beentjes zitten ook en niet als een pyjamabroek
Ik heb ze ook van de H&M maar vind ze eigenlijk erg ruim vallen. Hier zakken ze van dr kontje af en heb ik die van vorig jaar weer erbij gepakt. En mijn meisje is niet heel dun ofzo.
Thx meiden ga ik daar even kijken! @pinguin72,dat had ik vorig jaar ook idd dus misschien nu een maatje kleiner kopen dan
Heb er bij de Action meegenomen. Vallen wel klein! Ze heeft normaal 92 en heb 104 gepakt anders is ie boven dr knie
Hier heeft ze nu maatje 86/92 in broeken, maar de leggings in maatje 74 gaan nog makkelijk! zitten nu mooi strak en zijn wat korter en dat komt goed uit nu hihi...
Bij de Prenatal vallen ze ook mooi smal op de beentjes. Ik koop eigenlijk altijd een maat kleiner dan ze heeft, dan zitten ze mooier!
Ik heb nog even de doos met kleertjes van vorig jaar erbij gepakt en daar zaten dus driekwart leggings in van de H&M die toen best lang waren ze zitten nu perfect haha!
H&M inderdaad. Ik koop ze altijd een maatje kleiner dan de gewone broeken, dan zitten ze prima. Anders is een 3/4 legging opeens een lange pyjamabroek...
Idd daar kwam ik ook al achter daarom kan ze dus nu de leggings van vorig jaar nog aan Thx meiden ik heb mn antwoord! Hier mag een slotje op!