zelf kaartjes maken

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 13 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Hoi

    Ik wil eigenlijk deze keer zelf de geboorte kaartjes gaan maken via de computer. Maar ik heb dus geen idee hoe dat werkt. Zijn er site's voor waar je dat kunt zien?
    Ik heb wel een printer maar die kan niet dubbel printen en ook een scanner die niet dubbel scant. Maar ik vraag me dus nu af hoe ik dat moet doen. Elke kaart handgemaakt maken is ook veel te veel werk
     
  2. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Babypaula .
    Ik heb van onze jongste ook zelf de kaartjes gemaakt met een printer die maar eenzijdig print .
    Heb een progje genomen (PrintExpress) waar je een blanco kaartje kunt ontwerpen , zowel de voorkant , binnenkant als de achterkant
    In het progje bekent als buitenzijde en binnenzijde .
    Ik heb dus zo het kaartje ontworpen en toen eerst de buitenzijde ( dus voor en achterkant tegelijk ) uitgeprint .
    Toen het papier omgedraaid en weer terug in de printer gepropt en zo heb ik dus de binnenzijde erop gekregen .
    Dit kun je regelen met printen , ze vragen dan welke zijde je wilt printen ;)
    Als je wilt mag je mij een pbtje sturen met je adres , dan kopieer ik mn progje en stuur het naar je op .
    Ik plaats hier even het kaartje die ik heb gemaakt , heb er veel complimentjes over gekregen .

    [​IMG]

    [​IMG]

    Groetjes Joyce
     
  3. Niet meer actief

    wat een mooi kaartje is het geworden zeg. Wat voor papier heb je daar voor gebruikt?
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Paula , ik heb voor deze kaartje creme/heeeel lichtgeel hobby papier gebruikt .
    Dat is wat dikker dan gewoon papier en geschikt voor kaartjes .
    Dit kun je kopen bij elke hobbyzaak in de buurt .
    Een goede hobby zaak bi ons in de buurt is Pippo`s , daar verkopen ze namelijk ook de bijpassende enveloppen .

    Groetjes Joyce
     
  5. vosje

    vosje Actief lid

    25 jan 2006
    280
    0
    0
    noord-brabant
    Hoi, als je misschien iemand in de buurt heb met printmaster (dat is een programmaatje voor op de computer ) dan is het helemaal een eitje :D
     
  6. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Met microsoft publisher gaat het ook heel eenvoudig.
     

Deel Deze Pagina