Ik ben zielig omdat.....

Discussie in 'De lounge' gestart door tompoes, 24 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamR

MamR Actief lid

10 sep 2014
    207
    0
    16
    Adm. Medewerker Mondriaan
    Naaldwijk
    Omdat ik 6 november weer moet werken en mijn kleine jongen de steeds moet missen :(

2. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Precies! Iedereen heeft zo zijn eigen redenen om te balen of zich zielig te voelen!

Vandaag voel ik me zielig omdat ik zo fijn wakker werd met mijn heerlijke vriend en me eindelijk helemaal lekker voelde lichamelijk en niet hormonaal en gewoon lekker verliefd. Fijn knuffelen en kussen.
    Maar nu is hij weg want hij gaat mijn zusje en haar vriend helpen verhuizen en nu lig ik alleen in bed :(

Maar ik heb nog cupcakes over van mijn babyshower van gister!! :)

Zo zie je maar weer, alles komt goed ;)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik sinds mijn dochter geboren is nog geen nacht heb doorgeslapen, vannacht ook weer anderhalf uur met haar bezig ben geweest, ik wallen tot op mijn knieën heb en gewoon wil SLAPEN ;)

4. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Ik ben zielig omdat ik al 4 jaar leef met elke dag pijn.. En dan wetend dat de pijn nooit meer zal overgaan... Ik ben een chronisch pijnpatient..
    Ik heb al 4 jaar lang geen nacht meer doorgeslapen, ook vanwege de pijn.

Maar ik voel me niet altijd zielig hoor.. Toch onverwachts zwanger geraakt (na 5 jaar) Dit keer geen miskraam.. Maar inmiddels een lief peutermeisje van 1,5 jaar.. Het geluk zit soms in de kleine dingen, maar voor mij is zij mijn allergrootste geluk.. En natuurlijk d'r grote zus.

5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113

Gewoon samen een middagdutje doen..

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik flinke buikgriep heb terwijl we midden in een verhuizing zitten en amper de kracht heb om mijn eigen kind op te tillen

7. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ik dinsdag al mijn kiezen en verstandskiezen moet laten trekken.. Brrr...

8. nijntje11

nijntje11 Fanatiek lid

16 nov 2009
    3.000
    10
    38
    noord-brabant
    Ik na de bevalling een fikse verkoudheid heb gekregen die nog steeds niet over is en ik daardoor mega veel last heb van mijn verzakking :( . Lopen en zelfs zitten doet pijn :( Ik wil gewoon lekker kunnen wandelen met mijn mopjes, maar lig alleen maar op de bank. Ik hoop zo erg dat het snel weer wat bijtrekt :(
    Ik had een lichte verzakking voor deze zwangerschap, maar door goede fysio vrijwel geen klachten. Maar nu... En het is echt door het hoesten zo kort na de bevalling. Zo zuur..

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo rot is dat, ik moet ook altijd fietsen naar mijn werk, geen rijbewijs en al had ik die dan kon ik nog niet met de auto, want mijn vriend heeft de auto nodig.

Ik hou me er altijd aan vast dat de verwarming op mn werk aan staat en op de terug weg dat ik lekker naar huis kan en in bad kan om op te warmen.
    Alleen altijd zo balen dat mn haar gaat krullen en mn make-up er niet meer uitziet hahahaha

10. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Hahaha DITO! Ik krijg een pluiskopje waar je U tegen zegt als het gaat regenen.
    Die witte strepen door mijn foundation, gecombineerd met samengeplakte wimpers door de natte mascara Nope, niet echt mooi!

11. Keiblij

Keiblij Actief lid

5 nov 2011
    317
    269
    63
    ...mijn man deze week even lijkt te zijn vergeten dat hij ook nog een thuis heeft. Ik heb flinke last van bi en met een peuterpuber thuis zou wat extra hulp zeer welkom zijn.

12. mamavanrosalie

8 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik al 2 weken kotsmisselijk ben door mijn zwangerschap en daardoor niks leuks met mijn dochtertje kan doen en alles me teveel is. Oja en mijn medicatie tegen de misselijkheid werkt niet.:(

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik al de hele dag duizelig ben en nauwelijks m'n ogen op kan houden dankzij de dubbele nachtvoedingen, die ze niet tegelijk willen maar om en om;)

14. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik wil iedereen heel veel sterkte en geluk wensen. Zo zie je maar weer dat er genoeg meiden zijn die het ook zwaar hebben.

Deel Deze Pagina