ik denk niet alleen dat hij donkerder is dat is ook zo!!!!!!!!!!!!Gefeliciteerd hopelijk gaat het goed en kan jij lekker gaan genieten
Duidelijk positief en donkerder. Nu niet meer testen hoor!! Je maakt jezelf alleen maar gek met die rotdingen Gefeliciteerd! Zekerheid of het goed blijft gaan krijgt niemand en de testen kunnen je dat ook niet vertellen. Vertrouw of je lijf en probeer ondanks je angst te genieten. *knuf*
@behappy, Ik had niet gezien dat hij gekanteld staat, op mijn telefoon staat hij wel goed. Maar rechts is inderdaad van vandaag. Haha de echo.. Zo ver was ik nog niet, maar ik begin langzaam te geloven dat ik echt blij mag zijn! Dank voor het meekijken, doet je toch goed om bevestiging van een ander te krijgen. @Smurffin, heerlijk zo die enthousiaste reacties! Ik krijg er meteen een goed gevoel over zo haha. Ik ga genieten..
Je hebt helemaal gelijk hoor! Die testen kunnen je vreselijk doen twijfelen. Ik ga ermee ophouden. Nu maar even uitzoeken wanneer ik de vk kan bellen etc. Ik ben nog een leek wat dat betreft @kwebbelengel, ga ik zeker doen nu na al deze bevestigingen. Dankje!
Augustu, Die knalt indd net zo als de rechtse van jou die ik voorbij zag komen Mooi zeg! Hoe ver ben je nu?
Dankjewel meiden.. Zo onzeker was mijn eerste post, zo blij en vol verwachting ben ik nu. Ondanks mijn belofte om niet meer te testen kon ik het toch niet laten om een laatste keer te testen. Nu zijn ze ook echt op (gelukkig haha). Het resultaat van deze laatste test geeft me ook alle reden om hiermee te stoppen. Ik ben happy. Mijn laatste test:
Alweer gedraaid. Sorry, ik weet echt niet hoe ik ze normaal moet krijgen. Op mijn telefoon staan ze wel goed.