Laatste tijd niet lekker...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Hartediefje1988, 21 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    goedemorgen dames,

Hier de laatste week niet lekekr, misselijk (vooral als even met me pa mee ga in de auto), maagzuur, hoofdpijn en echt erg moe. Smorgens me bed heel moeilijk uitkomen en Savonds al om half 8 in slaap vallen voor het tv. Liefste ga ik smiddags ook slapen, maar dat kan niet want om 2uur heb ik me dochter weer thuis want dan is ze al vrij.
    Wat denken jullie hiervan?
    Test is negatief maar voel me echt niet zoals anders.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Misschien even langs de HA gaan? Klinkt niet echt gezond namelijk.

Zwanger ben je niet lijkt me want je test is negatief en als je klachten door een zwangerschap zouden komen zou je test echt moeten knallen. Ik denk dus dat ze ergens anders door veroorzaakt worden.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je test is negatief. Dus nog niet zwanger helaas.
    Wat mijn voorgangster ook schreef: zwangerschapssymptomen worden veroorzaakt door HCG. Jouw klachten zijn van dien aard dat je al vrij veel HCG aan zou moeten maken. Jouw zwangerschapstest vindt echter geen HCG. Dus je klachten moeten elders vandaan komen.
    Het kan ook komen door het hormoon Progesteron wat je standaard aanmaakt na eisprong.
    Wanneer was je eisprong trouwens en hoe heb je deze gevonden?

Overigens:
    De meeste vrouwen merken niks bijzonders in de ronde dat ze zwanger bleken te zijn, terwijl ze alle andere rondes van alles voelden wat uiteindelijk niks met een zwangerschap van doen had. Je hoeft namelijk niks te voelen om zwanger te kunnen zijn.
    Bij de meeste vrouwen beginnen de kwaaltjes ook pas vanaf 6 weken zwangerschap als het aandeel HCG erg hoog is.

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Eens met de dames boven bij, gewoon even de huisarts bellen. Klinkt niet goed, maar het is niet van een zwangerschap als je testen negatief zijn.

5. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Morgenochtend sowieso huisarts afspraak had ik al gemaakt.

Vroeg het hier op te “hoop” andere danes iets soortgelijks hebben gehad

Cyclus is hier niet regelmatig ivm PCOS.
    Ik houd het in hoeverre dat lukt met temperaturen bij.

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Dat is rot meid, ik hoop dat je je snel weer beter mag voelen :)

Deel Deze Pagina