Nou meiden, zo prettig hoeft een pretecho niet te zijn. Die van ons vandaag was echt niet tof. De apparatuur was oud en waardeloos waardoor je hele lelijke 3D beelden kreeg. Het leek net een afgeranselde clown, waarbij de ogen eruit gehaald waren. Geen vloeiend beeld, maar steeds een seconde of 3 later een ander beeld. Geen gezicht! Die vrouw die de echo deed vertelde niets, wist niets echt een domme dodo. Wat we ook nog zaten was dat de navelstreng om zn nekje gedraaid zit. We vroegen nog wat we hiermee moesten. tja, zei ze, wat kan je ermee, niets he. Daar heb je toch niets aan! De foto's zijn naar om te zien, de dvd hebben we gelijk in de container geflikkert en de foto's wil ik ook niet meer zien. het ziet er niet uit! Zonde van het geld, maar ik wil zo snel mogelijk een echo laten maken hier in amersfoort waar we het al 2x gedaan hebben. Dat was zo anders. Meiden, ga niet voor je 3d echo, naar baby echo in driebergen, het is je geld niet waard! Maar wat ik me nu heel sterk afvraag, kan het kwaad dat de navelstreng nu al om zn nekje zit? Heeft nog iemand dit meegemaakt?
Jammer zeg! Geen idee of het erg is dat de navelstreng om het nekje zit. Ik zou gewoon even met de vk bellen.
bah wat vervelend van die echo! zou mijn geld terug vragen! en ik zou wel ff tegen je vk zeggen van de navelstreng! geen idee wat ze ermee kunnen doen! succes ! hou ons op de hoogte!
bij Erik zat toen ook navelstreng om zijn nekje met de 3 d echo. Dit kon geen kwaad zei de echoscopist. Dat gebeurt wel vaker omdat tegen die tijd de kleine heel vaak met de navelstreng speelt enzo. Ruim een maand later weer een echo gehad. Een gewone dus niet 3D En toen zat de navelstreng niet meer om zijn nekje. Maar heb het trouwens wel tegen de vk gezegd hoor. Die zei overigens hetzelfde als de echoscopist maar het is maar dat ze het weet he
Kan inderdaad nog wel veranderen bij 29 weken. En het komt regelmatig voor dat kinderen bij de geboorte de navelstreng om het nekje hebben. De verloskundige zal dan waarschijnlijk als de baby geboren wordt snel de navelstreng van het nekje halen (als het hoofdje dus geboren is en de rest nog niet) Mijn tante vertelde mij deze week dat er bij 2 van haar kinderen de navelstreng 1 keer om het nekje zat en bij de 3e zelfs 2 keer.
Jeetje wat een teleurstelling van die echo, da's heel erg jammer. Maar inderdaad zou ik meer inzitten over de navelstreng om het nekje. Gewoon maar even vragen aan je verloskundige, zij weet er meer van dan wij allemaal bij elkaar. Onze tweede had ook het navelstrengetje om z'n nek, maar niks mee gebeurd gelukkig. Met een achterhoofdligging gaat het meestal dan gewoon goed en is er tijd genoeg om het eraf te halen, werd ons achteraf verteld (zelf had ik het niet eens door op dat moment). Met een stuitligging wordt dat anders geloof ik. Maar zoveel verstand heb ik er eigenlijk ook niet van...