hoe lang duurt het voordat hcg uit je lichaam is

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pandora, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    14 april had ik een lichte positieve test ( 4 dagen voor NOD ) test bleef licht en ben 18 april ongesteld geworden
    Vandaag nog een keer getest, test blijft na mn ongi een lichte 2e streep geven
    Hoe lang duurt het voordat hcg uit je lichaam is?

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hier 4 weken. Had op 14 maart posi test 16 maart echo omdat ik bruin verlies had. Was mooi vruchtzakje op te zien. 18 maart weer echo zag er hetzelfde uit maar de test bij kliniek was nog maar heel licht posi.
    Dus dachten dit is het dan geweest, 2 weken later moest ik voor mijn gevoel nog een test doen had ik een knaller.
    Op de echo was niks te zien hcg was 298 4 dagen later 178 en afgelopen donderdag nog maar een super super licht streepje dus negatief.
    Super lange na sleep van gehad dus.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Daar is geen regel voor helaas.....het kan zomaar weg zijn en ook erg lang blijven.

Maar aangezien je kort zwanger was denk ik dat het niet te lang duurt.
    Sterkte met afwachten want dat is niet leuk.
    Hier moest ik 3 maanden wachten.

4. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Bij mij duurde het 4 weken... En dan had ik nog steeds een heeeeeeeeeeeel licht streepje

5. Cara

Cara Actief lid

19 jul 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Bij mij duurde het 2 maanden voor ik terug een negatieve test had.
    Maar was wel 11 weken zwanger.

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Zolang er nog hcg in je lichaam zit krijg je geen eisprong toch?

Nu de 4e x op rij dat ik net voor NOD een positieve test heb
    Maar helaas toch ongesteld word
    Afgelopen maand had ik ook na mn ongi nog een positieve test...maar weet niet hoe lang..heb toen ook de laatste dag van de ongi getest

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ligt eraan hoe hoog je hcg is .... Als die laag is kun je gewoon een ei krijgen.

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    En kan t nu ook nig schommelen? Want de test van vandaag is duidelijker dan de test op nod

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar ben je dan nu normaal ongi?
    Hcg kan zelfs oplopen ... Dat had ik ook. Ik zou wel even doortesten en anders een bloedtest vragen bij je ha ;)

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ja heb een normale ongi gehad

11. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Je kunt gewoon je eisprong krijgen als er nog een restje hcg in je bloed zit. Ik ben nu weer zwanger en heb 5 weken geleden een miskraam gehad. Ik had nog steeds een licht streepje vorige week van mijn miskraam. Deze werd vanaf donderdag donkerder :D
    Je bent door dit restje hcg ook vruchtbaarder (dacht dat het daardoor kwam).
    Wel raar dat je dit nu meerdere keren hebt gehad, misschien dat je te weinig progesteron aanmaakt voor de innesteling?
    Je zou het kunnen overleggen met de huisarts. Succes!

12. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dat verschilt bij iedereen,ik was 9 weken zwanger en hcg was 6 dagen na de miskraam al weg en de maand erna was ik opnieuw zwanger

13. Christiana

Christiana Fanatiek lid

23 apr 2013
    1.078
    1.176
    113
    Kapster
    Omgeving Eindhoven
    Na mijn missed abortion die verwijderd is via een curretage. Ben ik iedere week naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te prikken. Mijn hcg daalde heel langzaam. Die was pas weg na 3 maanden. Waarom weet ik nog steeds niet.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Christiana soms gebrurt dat gewoon ;)
    Bij mij steeg het hcg eerst een paar keer.....terwijl ik ons kindje al verloren was. Het is uitzonderlijk en waarom weten ze ook niet...

Deel Deze Pagina