14 april had ik een lichte positieve test ( 4 dagen voor NOD ) test bleef licht en ben 18 april ongesteld geworden Vandaag nog een keer getest, test blijft na mn ongi een lichte 2e streep geven Hoe lang duurt het voordat hcg uit je lichaam is?
Hier 4 weken. Had op 14 maart posi test 16 maart echo omdat ik bruin verlies had. Was mooi vruchtzakje op te zien. 18 maart weer echo zag er hetzelfde uit maar de test bij kliniek was nog maar heel licht posi. Dus dachten dit is het dan geweest, 2 weken later moest ik voor mijn gevoel nog een test doen had ik een knaller. Op de echo was niks te zien hcg was 298 4 dagen later 178 en afgelopen donderdag nog maar een super super licht streepje dus negatief. Super lange na sleep van gehad dus.
Daar is geen regel voor helaas.....het kan zomaar weg zijn en ook erg lang blijven. Maar aangezien je kort zwanger was denk ik dat het niet te lang duurt. Sterkte met afwachten want dat is niet leuk. Hier moest ik 3 maanden wachten.
Zolang er nog hcg in je lichaam zit krijg je geen eisprong toch? Nu de 4e x op rij dat ik net voor NOD een positieve test heb Maar helaas toch ongesteld word Afgelopen maand had ik ook na mn ongi nog een positieve test...maar weet niet hoe lang..heb toen ook de laatste dag van de ongi getest
Maar ben je dan nu normaal ongi? Hcg kan zelfs oplopen ... Dat had ik ook. Ik zou wel even doortesten en anders een bloedtest vragen bij je ha
Je kunt gewoon je eisprong krijgen als er nog een restje hcg in je bloed zit. Ik ben nu weer zwanger en heb 5 weken geleden een miskraam gehad. Ik had nog steeds een licht streepje vorige week van mijn miskraam. Deze werd vanaf donderdag donkerder Je bent door dit restje hcg ook vruchtbaarder (dacht dat het daardoor kwam). Wel raar dat je dit nu meerdere keren hebt gehad, misschien dat je te weinig progesteron aanmaakt voor de innesteling? Je zou het kunnen overleggen met de huisarts. Succes!
dat verschilt bij iedereen,ik was 9 weken zwanger en hcg was 6 dagen na de miskraam al weg en de maand erna was ik opnieuw zwanger
Na mijn missed abortion die verwijderd is via een curretage. Ben ik iedere week naar het ziekenhuis gemoeten om bloed te prikken. Mijn hcg daalde heel langzaam. Die was pas weg na 3 maanden. Waarom weet ik nog steeds niet.
Christiana soms gebrurt dat gewoon Bij mij steeg het hcg eerst een paar keer.....terwijl ik ons kindje al verloren was. Het is uitzonderlijk en waarom weten ze ook niet...