nee meisje niet weer!!!!! je ging er net weer voor, en het was al meteen weer raak, en nu weer... ik heb er geen worden voor, ik leef met je me!!! een hele dikke knuffel...STERKTE!!!!!!!!
Bedankt voor de lieve reacties Ik waardeer het enorm! Ik bloed nog steeds (maar heb nooit echt veel gebloed) of een volle maandverband ofzo, het is meer dat het meekomt als ik plas en bij het afvegen uiteraard. Verder heb ik stukjes 2 stukjes weefsel verloren, een centimeter of 5 denk ik, en weet niet goed wat dat dan precies kan zijn? Ik heb morgen trouwens weer een afspraak bij de huisarts (ik had vrijdag ook een afspraak bij mijn huisarts trouwens), want mijn gyn is op vakantie. Vrijdag heeft ze wat gevoeld op mijn buik en van binnen ook gevoeld, en ze zei dat ze er van uitging dat het een miskraam was. Verder moet ik dus morgen terug voor 'controle', maar hoe weet ik nu dat alles uit mijn lichaam is? Of wanneer het überhaupt echt klaar is? Is dat als het bloed stopt of moet je altijd nog een controle hebben oid? (ik heb vorig jaar ook een mk gehad, maar dat was via curettage namelijk) Nou ja, ik ga het morgen natuurlijk vragen, maar ik heb dus geen echo ofzo gehad.
Mijn test was vandaag nog wel positief, wel licht.. Ik heb vandaag geen last meer van krampen gehad (wel een soort steekjes, zoals ik voelde toen ik zwanger was..) en verlies ook haast geen bloed meer. Kan iemand mij een beetje vertellen wat nu? De huisarts zei dat ik over 2 weken terug kon komen en dat ze dan gaat voelen of de baarmoedermond gesloten is etc.. is dat een normale gang van zaken? Heel erg bedankt alvast
Een normale gang van zaken is een echo! Waarschijnlijk ben je alles kwijt, maar zo niet dan kom je er zonder echo soms pas maanden later achter. Sterkte! Suus
Heel erg bedankt! Een echo is dus wel nodig om zeker te weten of alles 'weg' is nu? Ik ben namelijk niks verloren behalve stolsels en twee keer stukjes weefsel..
Ja, daar moet je echt op staan. Ik heb drie keer restweefsel gehad, nota bene na curettages. Dus als je zelf al twijfelt of alles weg is dan moet er zeker een echo worden gemaakt. Een baarmoedermond kan ook weer sluiten als er nog een restje zit.
Dankjewel! Is het ook normaal dat ik maar 5 dagen gebloed heb? Sorry voor al mijn 'domme' vragen hoor, maar ik kan me er nogal druk om maken Ik heb ook helemaal geen last meer gehad van krampen, maar aangezien er op mijn echo helemaal niets te zien was de eerste keer (met 5 weken) en er na het bloedverlies dus ook geen echo meer is gemaakt (voel ik wel dat ik een miskraam heb gehad..) maar het is nooit bevestigd, mijn huisarts zei alleen dat ze aan een miskraam dacht en dat ik over 2 weken dan terug kan komen zodat ze kan voelen of de baarmoedermond dicht zit zo ja, dan is dat goed en klaar?